siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Har du også fått svar fra malaco? 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Har du også fått svar fra malaco? jepp 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 jepp Jeg også, men er litt treig så jeg har ikke sendt det enda. Skal bli moro å se. 0 Siter
Haleh Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Å! det er godt! Sånne små egg med forskjellige farger og med noe skumgreier inni! Nam nam...må nesten kjøpe en sånn en snart... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Har du også fått svar fra malaco? Jeg sendte mail til malaco - men har ikke hørt noe... 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Jeg også, men er litt treig så jeg har ikke sendt det enda. Skal bli moro å se. Ikke sendt enda jeg heller. men vet ikke hva dragé er. Kan jo bare svare ett eller annet, da.. Og lurer på om jeg kan skrive at jeg ønsker å delta i undersøkelser om godteri til andre familiemedlemmer, f.eks. til barn... selv om det ikke er andre enn meg i min husholdning? Tror du det funker? hehe. Tenkte å kaste denne i en postkasse i morgen, ser du, når jeg likevel skal forbi et sted med postkasse.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Å! det er godt! Sånne små egg med forskjellige farger og med noe skumgreier inni! Nam nam...må nesten kjøpe en sånn en snart... åh.. de gule, grønne, rød og brune? De er jeg ikke særlig glad i.. 0 Siter
tiliti Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg sendte mail til malaco - men har ikke hørt noe... Jeg fikk svar med stort skjema og masse dill etter noen dager. Per post. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Jeg fikk svar med stort skjema og masse dill etter noen dager. Per post. Per post, ja? Sendte du adressen din på mail da? Hvor registrerte du deg? Me want... 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Ikke sendt enda jeg heller. men vet ikke hva dragé er. Kan jo bare svare ett eller annet, da.. Og lurer på om jeg kan skrive at jeg ønsker å delta i undersøkelser om godteri til andre familiemedlemmer, f.eks. til barn... selv om det ikke er andre enn meg i min husholdning? Tror du det funker? hehe. Tenkte å kaste denne i en postkasse i morgen, ser du, når jeg likevel skal forbi et sted med postkasse.. Bare skriv det du, da kanskje får du mer! Gleder meg. Tror vi må åpne et eget Malaco-diskusjonsforum! 0 Siter
tiliti Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Per post, ja? Sendte du adressen din på mail da? Hvor registrerte du deg? Me want... Ja, jeg sendte adressen med i mailen. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Ja, jeg sendte adressen med i mailen. Hm... har du den linken igjen? Kanskje jeg skal gjøre det samme. Hva skrev du i mailen? 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Skrevet 9. juni 2004 Hm... har du den linken igjen? Kanskje jeg skal gjøre det samme. Hva skrev du i mailen? [email protected] jeg skrev bare at jeg hadde fått tips om prøvesmaking, og så ga jeg navn og adresse. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 [email protected] jeg skrev bare at jeg hadde fått tips om prøvesmaking, og så ga jeg navn og adresse. Mail sendt. Så får jeg vente spent. 0 Siter
Gjest gabi Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Betyr ikke drage´ ganske enkelt overtrekk? Eks :sjokoladedrage´\sjokoladeovertrekk. 0 Siter
Haleh Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 åh.. de gule, grønne, rød og brune? De er jeg ikke særlig glad i.. Ja, det er de ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.