Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Har du også fått svar fra malaco? ;)

Skrevet

jepp :)

Skrevet

jepp :)

Jeg også, men er litt treig så jeg har ikke sendt det enda. Skal bli moro å se.

Skrevet

Å! det er godt!

Sånne små egg med forskjellige farger og med noe skumgreier inni! Nam nam...må nesten kjøpe en sånn en snart...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg sendte mail til malaco - men har ikke hørt noe...

Annonse

Skrevet

Jeg også, men er litt treig så jeg har ikke sendt det enda. Skal bli moro å se.

Ikke sendt enda jeg heller. men vet ikke hva dragé er. Kan jo bare svare ett eller annet, da..

Og lurer på om jeg kan skrive at jeg ønsker å delta i undersøkelser om godteri til andre familiemedlemmer, f.eks. til barn... selv om det ikke er andre enn meg i min husholdning? Tror du det funker? hehe.

Tenkte å kaste denne i en postkasse i morgen, ser du, når jeg likevel skal forbi et sted med postkasse..

Skrevet

Å! det er godt!

Sånne små egg med forskjellige farger og med noe skumgreier inni! Nam nam...må nesten kjøpe en sånn en snart...

åh.. de gule, grønne, rød og brune? De er jeg ikke særlig glad i..

Skrevet

Jeg sendte mail til malaco - men har ikke hørt noe...

Jeg fikk svar med stort skjema og masse dill etter noen dager. Per post.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg fikk svar med stort skjema og masse dill etter noen dager. Per post.

Per post, ja? Sendte du adressen din på mail da? Hvor registrerte du deg?

Me want...

Skrevet

Ikke sendt enda jeg heller. men vet ikke hva dragé er. Kan jo bare svare ett eller annet, da..

Og lurer på om jeg kan skrive at jeg ønsker å delta i undersøkelser om godteri til andre familiemedlemmer, f.eks. til barn... selv om det ikke er andre enn meg i min husholdning? Tror du det funker? hehe.

Tenkte å kaste denne i en postkasse i morgen, ser du, når jeg likevel skal forbi et sted med postkasse..

Bare skriv det du, da kanskje får du mer! Gleder meg. Tror vi må åpne et eget Malaco-diskusjonsforum!

Skrevet

Per post, ja? Sendte du adressen din på mail da? Hvor registrerte du deg?

Me want...

Ja, jeg sendte adressen med i mailen.

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, jeg sendte adressen med i mailen.

Hm... har du den linken igjen? Kanskje jeg skal gjøre det samme. Hva skrev du i mailen?

Annonse

Skrevet

Hm... har du den linken igjen? Kanskje jeg skal gjøre det samme. Hva skrev du i mailen?

[email protected]

jeg skrev bare at jeg hadde fått tips om prøvesmaking, og så ga jeg navn og adresse.

Gjest Daisy
Skrevet

[email protected]

jeg skrev bare at jeg hadde fått tips om prøvesmaking, og så ga jeg navn og adresse.

Mail sendt. Så får jeg vente spent.

Skrevet

Betyr ikke drage´ ganske enkelt overtrekk?

Eks :sjokoladedrage´\sjokoladeovertrekk.

Skrevet

åh.. de gule, grønne, rød og brune? De er jeg ikke særlig glad i..

Ja, det er de ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...