Gjest teorieksamen på tirsdag Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hei... Lurer på om noen her har tatt teoriprøven til mc i det siste??? Var den vanskelig?? Hvilke spørsmål fikk dere?? Mange om MC, trafikkregler?? Skal ha 0 Siter
Gjest Raggarpoket Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hei! Ikke helt nylig, men tror ikke den har forandret seg noe særlig. Tok den høsten 2001. Veldig okei prøve egentlig. Veldig lik bilprøven, bortsett fra at det er endel ekstra om selve "mc-kjøringen"... Jeg grudde meg, men det er ikke på langtnær så ille som man innbiller seg!! Lykke til både med prøven, og fremtidig kjøring!!! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Kjæresten min tok det i dag faktisk Han sier det ikke var vanskelig. Han fikk 9 av 25 feil, så han gjorde det vel bra 0 Siter
Gjest teorieksamen på tirsdag Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Kjæresten min tok det i dag faktisk Han sier det ikke var vanskelig. Han fikk 9 av 25 feil, så han gjorde det vel bra Vet du hvor mange spørsmål der var?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.