Gå til innhold

MC lappen...

Gjest teorieksamen på tirsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Lurer på om noen her har tatt teoriprøven til mc i det siste??? Var den vanskelig?? Hvilke spørsmål fikk dere?? Mange om MC, trafikkregler??

Skal ha

Gjest Raggarpoket
Skrevet

Hei!

Ikke helt nylig, men tror ikke den har forandret seg noe særlig. Tok den høsten 2001. Veldig okei prøve egentlig. Veldig lik bilprøven, bortsett fra at det er endel ekstra om selve "mc-kjøringen"... Jeg grudde meg, men det er ikke på langtnær så ille som man innbiller seg!! Lykke til både med prøven, og fremtidig kjøring!!!

Gjest papirtiger
Skrevet

Kjæresten min tok det i dag faktisk :)

Han sier det ikke var vanskelig. Han fikk 9 av 25 feil, så han gjorde det vel bra :)

Skrevet

Kjæresten min tok det i dag faktisk :)

Han sier det ikke var vanskelig. Han fikk 9 av 25 feil, så han gjorde det vel bra :)

Vet du hvor mange spørsmål der var??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...