ariadne Skrevet 9. juni 2004 Skrevet 9. juni 2004 Hei! Kan dere hjelpe? Har dere noen gode råd til hva vi kan gjøre på et utdrikningslag for en ny (forholdsvis, ca 3 mnd-er) mamma? Hun ammer. : ) Hun er ikke vill og gal av seg, så det blir ikke strikkhopp eller liknende. Det blir heller ingen vandringer gjennom bygatene i kostyme. Hun er kulturelt interessert, så jeg hadde håpet å kunne ta henne på en konsert eller et teaterstkke, men INGENTING går i byen på de aktuelle datoene. Det eneste jeg kommer på er en hyggelig kveld på restaurant, men det skulle gjerne vært litt ekstra, da... 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Husker vi tok med bestevenninna mi på brannstasjonen, og ble heist opp i brannbil-stigen og sånn. Moro Og fikk renne ned "stanga". Og så leide vi et lite fly så hun og forloveren var oppe og fløy en times tid, og fikk sett hele byen ovenifra. Det likte hun veldig godt. Vi lot henne også prøve vannski (for første gang). Det er det eneste utdrikningslaget jeg noen gang har vært på. Ja og innimellom så grillet vi og sånn. og bytur tilslutt ja, i utfordrende "kjole" av plastfolie med kun hudfarget undertøy under. 0 Siter
ariadne Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Se på www.utdrikkinglag.no Klem, Takk for tipset! 0 Siter
ariadne Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 Husker vi tok med bestevenninna mi på brannstasjonen, og ble heist opp i brannbil-stigen og sånn. Moro Og fikk renne ned "stanga". Og så leide vi et lite fly så hun og forloveren var oppe og fløy en times tid, og fikk sett hele byen ovenifra. Det likte hun veldig godt. Vi lot henne også prøve vannski (for første gang). Det er det eneste utdrikningslaget jeg noen gang har vært på. Ja og innimellom så grillet vi og sånn. og bytur tilslutt ja, i utfordrende "kjole" av plastfolie med kun hudfarget undertøy under. Takk for tipset, men det er ikke helt i den retning som passer denne bruden. : ) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Husker vi tok med bestevenninna mi på brannstasjonen, og ble heist opp i brannbil-stigen og sånn. Moro Og fikk renne ned "stanga". Og så leide vi et lite fly så hun og forloveren var oppe og fløy en times tid, og fikk sett hele byen ovenifra. Det likte hun veldig godt. Vi lot henne også prøve vannski (for første gang). Det er det eneste utdrikningslaget jeg noen gang har vært på. Ja og innimellom så grillet vi og sånn. og bytur tilslutt ja, i utfordrende "kjole" av plastfolie med kun hudfarget undertøy under. Hva kostet det? 0 Siter
stromme Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har sans for utdrikningslag der venninner er samlet for å gjøre dagen til den kommende bruden hyggelig og minnerik. Ikke for å drite ut. Hva med tur på spa hotell. 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hva kostet det? Det husker jeg faktisk ikke. Tror flyet kostet rundt 600 kr. Men husker jeg rett så var det noen som kjente han piloten.. så det er mulig vi fikk det billig. Vet ikke. Det var ikke jeg som tok meg av det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.