Gå til innhold

Utdrikningslag for ny mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kan dere hjelpe?

Har dere noen gode råd til hva vi kan gjøre på et utdrikningslag for en ny (forholdsvis, ca 3 mnd-er) mamma? Hun ammer. : )

Hun er ikke vill og gal av seg, så det blir ikke strikkhopp eller liknende.

Det blir heller ingen vandringer gjennom bygatene i kostyme.

Hun er kulturelt interessert, så jeg hadde håpet å kunne ta henne på en konsert eller et teaterstkke, men INGENTING går i byen på de aktuelle datoene.

Det eneste jeg kommer på er en hyggelig kveld på restaurant, men det skulle gjerne vært litt ekstra, da...

Skrevet

Husker vi tok med bestevenninna mi på brannstasjonen, og ble heist opp i brannbil-stigen og sånn. Moro :) Og fikk renne ned "stanga". Og så leide vi et lite fly så hun og forloveren var oppe og fløy en times tid, og fikk sett hele byen ovenifra. Det likte hun veldig godt. Vi lot henne også prøve vannski (for første gang). Det er det eneste utdrikningslaget jeg noen gang har vært på. Ja og innimellom så grillet vi og sånn. og bytur tilslutt ja, i utfordrende "kjole" av plastfolie med kun hudfarget undertøy under.

Skrevet

Se på www.utdrikkinglag.no

Klem,

Takk for tipset!

Skrevet

Husker vi tok med bestevenninna mi på brannstasjonen, og ble heist opp i brannbil-stigen og sånn. Moro :) Og fikk renne ned "stanga". Og så leide vi et lite fly så hun og forloveren var oppe og fløy en times tid, og fikk sett hele byen ovenifra. Det likte hun veldig godt. Vi lot henne også prøve vannski (for første gang). Det er det eneste utdrikningslaget jeg noen gang har vært på. Ja og innimellom så grillet vi og sånn. og bytur tilslutt ja, i utfordrende "kjole" av plastfolie med kun hudfarget undertøy under.

Takk for tipset, men det er ikke helt i den retning som passer denne bruden. : )

skorpionfisken
Skrevet

Hva kostet det?

Skrevet

Jeg har sans for utdrikningslag der venninner er samlet for å gjøre dagen til den kommende bruden hyggelig og minnerik. Ikke for å drite ut.

Hva med tur på spa hotell.

Skrevet

Hva kostet det?

Det husker jeg faktisk ikke. Tror flyet kostet rundt 600 kr. Men husker jeg rett så var det noen som kjente han piloten.. så det er mulig vi fikk det billig. Vet ikke. Det var ikke jeg som tok meg av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...