Gå til innhold

beste barberhøvelen?

Anbefalte innlegg

Gjest bare lille jeg
Skrevet

Jeg skal til syden, og vil dermed gå til innkjøp av en ny barberhøvel til både legger, armhuler og bikinilinjen.Er mest vant til å bruke ladyshaver, så er det noen som har en spesiell høvel å anbefale?

Takker for raske svar:)

Skrevet

Jeg bruker sensor excel, synes den er best for meg. Litt stivere og mer motstand.

Venus feks bøyer seg liksom litt unna..

Skrevet

Jeg bruker Venus høvel, med mach3 blader. Fungerer kjempebra (fikk tipset fra Tv2 hjelper deg)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg synes mach 3 for menn er bedre, jeg....

billigere er de og.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg bruker Venus høvel, med mach3 blader. Fungerer kjempebra (fikk tipset fra Tv2 hjelper deg)

Akkurat det samme gjør jeg! Vil ha jentehøvel, men ordentlig blad. Da e d best sånn!

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg og faktisk. Mach 3 blader, men venus holder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...