Gjest på flyttefoten Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Vi skal selge bolig, og lurer på når vi skal ha visning. Kan ikke flytte før i aug/sept. men bør kanskje ha visning før sommerferien? Og litt sent å ha visning i august hvis vi skal flytte i slutten av mnd f.eks? Noen med tips? 0 Siter
libra Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har nettopp flytta inn i et hus hvor vi var på visning i slutten av februar, altså over tre måneder før vi overtok. Boligen vi flyttet fra hadde vi visning på rett før påske, ca to måneder før overtagelse. Sist jeg solgte bolig hadde vi visning en måned før de nye eierne flytta inn. Jeg ville foretrekke å ha visning 2-3 måneder før jeg planlegger å flytte slik at de nye eierne også har tid til å selge sin evt. bolig. Det gir også mindre press i forhold til å finne kjøpere siden man har god tid til å ha flere visninger dersom den første ikke gir ønsket bud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.