Gå til innhold

visning av hus - hvor lenge før overtagelse?

Anbefalte innlegg

Gjest på flyttefoten
Skrevet

Vi skal selge bolig, og lurer på når vi skal ha visning. Kan ikke flytte før i aug/sept. men bør kanskje ha visning før sommerferien? Og litt sent å ha visning i august hvis vi skal flytte i slutten av mnd f.eks? Noen med tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har nettopp flytta inn i et hus hvor vi var på visning i slutten av februar, altså over tre måneder før vi overtok.

Boligen vi flyttet fra hadde vi visning på rett før påske, ca to måneder før overtagelse.

Sist jeg solgte bolig hadde vi visning en måned før de nye eierne flytta inn.

Jeg ville foretrekke å ha visning 2-3 måneder før jeg planlegger å flytte slik at de nye eierne også har tid til å selge sin evt. bolig. Det gir også mindre press i forhold til å finne kjøpere siden man har god tid til å ha flere visninger dersom den første ikke gir ønsket bud.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...