Gå til innhold

Drapet på Anne Slåtten

Anbefalte innlegg

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Er det ikke litt mistenkelig at den lappen hun angivelig har skrevet lå rett foran øya på de som låste seg inn på hybelen hennes?

Skal se det er en av medstudentene som er den skyldige her.

Og i mellomtiden går alle de innfødte og er redd for en eller annen langveisfarende.

Vi får se..

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

2

• fresja

2

• siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg synes det blir for dumt å mistenkliggjøre folk ut i fra det lille vi har hørt i media. Det er et lite land vi bor i, og vi skal ikke se bort i fra at noen av Anne Slåttens bekjente ser dette. Derfor synes jeg det blir dumt å spekulere her. Litt for offentlig...

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Jeg synes det blir for dumt å mistenkliggjøre folk ut i fra det lille vi har hørt i media. Det er et lite land vi bor i, og vi skal ikke se bort i fra at noen av Anne Slåttens bekjente ser dette. Derfor synes jeg det blir dumt å spekulere her. Litt for offentlig...

Tenkte vel at noen ville si det...

Men jeg spekulerer bare i at det sannsynligvis er en eller annen medstudent,- ikke en BESTEMT.

Og ærlig talt, det er det velk flere som gjør også.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Men jeg spekulerer bare i at det sannsynligvis er en eller annen medstudent,- ikke en BESTEMT.

Vel alle tenker vel sitt! men det betyr ikke at man mistenkeligjør en eller annen!

Gjest Nancy Drew
Skrevet

Vel alle tenker vel sitt! men det betyr ikke at man mistenkeligjør en eller annen!

Mistenkeliggjør jo for faen ingen spesiell. Men det er sannsynligvis EN AV disse bøndene i bygda.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Mistenkeliggjør jo for faen ingen spesiell. Men det er sannsynligvis EN AV disse bøndene i bygda.

Må du kutte ut da...

Gjest Daisy
Skrevet

Det er det helt sikkert flere som gjør, men jeg synes ikke man skal gjøre det HER. Eller ik offentligheten i det hele tatt.

Med fare for å spekulere selv, kan jeg jo si meg enig i at det som oftest er noen offeret kjente som er drapsmannen.

Gjest Daisy
Skrevet

Ikke bli så sinna da :o)

Skrevet

Det er det helt sikkert flere som gjør, men jeg synes ikke man skal gjøre det HER. Eller ik offentligheten i det hele tatt.

Med fare for å spekulere selv, kan jeg jo si meg enig i at det som oftest er noen offeret kjente som er drapsmannen.

Hvorfor ikke her?

Gjest Daisy
Skrevet

Hvorfor ikke her?

Fordi, som jeg skrev i det første svaret, det er et lite land, saken er såpass ny og under etterforskning. Hadde jeg vært en bekjent/familie av Anne Slåtten hadde jeg satt veldig dårlig pris på det.

Skrevet

Fordi, som jeg skrev i det første svaret, det er et lite land, saken er såpass ny og under etterforskning. Hadde jeg vært en bekjent/familie av Anne Slåtten hadde jeg satt veldig dårlig pris på det.

Jeg ser ikke at det skulle være grunn nok til å la være å prate om det.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg ser ikke at det skulle være grunn nok til å la være å prate om det.

Nei, da er vi uenige.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Du har nok fulgt for dårlig med, skal du se. De er ikke *bønder*, de er sykepleiestudenter.

Gjest bor ikke så langt fra byen
Skrevet

jeg for min del tror at det er den blotteren som går løs i byen som har gjort det....

Gjest Førde
Skrevet

Kan jo ikke synse her... men kan bli spennende å se om det er hun som har skrevet lappen selv?! Synes ihvertfall det er en som har oppført seg VELDIG mistenkelig etter drapet... men tror politiet er nærmere løsningen enn det vi vet :)

Gjest Førde
Skrevet

jeg for min del tror at det er den blotteren som går løs i byen som har gjort det....

Den blotteren er harmløs...

Er villig til å vedde på at det er noen hun kjenner som har gjort dette...

Gjest Førde
Skrevet

Vi er da vel for svarte ikke BØNDER selv om vi bor i førde... Men kanskje 1 % av oss er bønder :)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Kan jo ikke synse her... men kan bli spennende å se om det er hun som har skrevet lappen selv?! Synes ihvertfall det er en som har oppført seg VELDIG mistenkelig etter drapet... men tror politiet er nærmere løsningen enn det vi vet :)

Jeg tror den som startet tråden har rett, men sikker kan man ikke være.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Det er like artig hver gang noen beskriver sånne små plasser som Førde for by. La gå det er største stedet i fylket så vidt jeg husker, men *by*?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Har du noe imot Bønder! Er mennesker di og!

Det var jo nettopp å mistenkelig gjøre du gjorde!

Så ikke bli sur på meg!

Du kan jo synse så mye du vil, men kansje holde det for seg selv til man vet sikkert!

Ikke kan det være noe spesielt for de Medstudentene å bli mistenkelig gjort, de har tross alt mistet en venn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...