Gjest Nancy Drew Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Er det ikke litt mistenkelig at den lappen hun angivelig har skrevet lå rett foran øya på de som låste seg inn på hybelen hennes? Skal se det er en av medstudentene som er den skyldige her. Og i mellomtiden går alle de innfødte og er redd for en eller annen langveisfarende. Vi får se.. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes det blir for dumt å mistenkliggjøre folk ut i fra det lille vi har hørt i media. Det er et lite land vi bor i, og vi skal ikke se bort i fra at noen av Anne Slåttens bekjente ser dette. Derfor synes jeg det blir dumt å spekulere her. Litt for offentlig... 0 Siter
Gjest Nancy Drew Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg synes det blir for dumt å mistenkliggjøre folk ut i fra det lille vi har hørt i media. Det er et lite land vi bor i, og vi skal ikke se bort i fra at noen av Anne Slåttens bekjente ser dette. Derfor synes jeg det blir dumt å spekulere her. Litt for offentlig... Tenkte vel at noen ville si det... Men jeg spekulerer bare i at det sannsynligvis er en eller annen medstudent,- ikke en BESTEMT. Og ærlig talt, det er det velk flere som gjør også. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Tenkte vel at noen ville si det... Men jeg spekulerer bare i at det sannsynligvis er en eller annen medstudent,- ikke en BESTEMT. Og ærlig talt, det er det velk flere som gjør også. Vel alle tenker vel sitt! men det betyr ikke at man mistenkeligjør en eller annen! 0 Siter
Gjest Nancy Drew Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Vel alle tenker vel sitt! men det betyr ikke at man mistenkeligjør en eller annen! Mistenkeliggjør jo for faen ingen spesiell. Men det er sannsynligvis EN AV disse bøndene i bygda. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Mistenkeliggjør jo for faen ingen spesiell. Men det er sannsynligvis EN AV disse bøndene i bygda. Må du kutte ut da... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Tenkte vel at noen ville si det... Men jeg spekulerer bare i at det sannsynligvis er en eller annen medstudent,- ikke en BESTEMT. Og ærlig talt, det er det velk flere som gjør også. Det er det helt sikkert flere som gjør, men jeg synes ikke man skal gjøre det HER. Eller ik offentligheten i det hele tatt. Med fare for å spekulere selv, kan jeg jo si meg enig i at det som oftest er noen offeret kjente som er drapsmannen. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Mistenkeliggjør jo for faen ingen spesiell. Men det er sannsynligvis EN AV disse bøndene i bygda. Ikke bli så sinna da ) 0 Siter
nanna Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Det er det helt sikkert flere som gjør, men jeg synes ikke man skal gjøre det HER. Eller ik offentligheten i det hele tatt. Med fare for å spekulere selv, kan jeg jo si meg enig i at det som oftest er noen offeret kjente som er drapsmannen. Hvorfor ikke her? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hvorfor ikke her? Fordi, som jeg skrev i det første svaret, det er et lite land, saken er såpass ny og under etterforskning. Hadde jeg vært en bekjent/familie av Anne Slåtten hadde jeg satt veldig dårlig pris på det. 0 Siter
nanna Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Fordi, som jeg skrev i det første svaret, det er et lite land, saken er såpass ny og under etterforskning. Hadde jeg vært en bekjent/familie av Anne Slåtten hadde jeg satt veldig dårlig pris på det. Jeg ser ikke at det skulle være grunn nok til å la være å prate om det. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg ser ikke at det skulle være grunn nok til å la være å prate om det. Nei, da er vi uenige. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Mistenkeliggjør jo for faen ingen spesiell. Men det er sannsynligvis EN AV disse bøndene i bygda. Du har nok fulgt for dårlig med, skal du se. De er ikke *bønder*, de er sykepleiestudenter. 0 Siter
Gjest bor ikke så langt fra byen Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 jeg for min del tror at det er den blotteren som går løs i byen som har gjort det.... 0 Siter
Gjest Førde Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Kan jo ikke synse her... men kan bli spennende å se om det er hun som har skrevet lappen selv?! Synes ihvertfall det er en som har oppført seg VELDIG mistenkelig etter drapet... men tror politiet er nærmere løsningen enn det vi vet 0 Siter
Gjest Førde Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 jeg for min del tror at det er den blotteren som går løs i byen som har gjort det.... Den blotteren er harmløs... Er villig til å vedde på at det er noen hun kjenner som har gjort dette... 0 Siter
Gjest Førde Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Mistenkeliggjør jo for faen ingen spesiell. Men det er sannsynligvis EN AV disse bøndene i bygda. Vi er da vel for svarte ikke BØNDER selv om vi bor i førde... Men kanskje 1 % av oss er bønder 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Kan jo ikke synse her... men kan bli spennende å se om det er hun som har skrevet lappen selv?! Synes ihvertfall det er en som har oppført seg VELDIG mistenkelig etter drapet... men tror politiet er nærmere løsningen enn det vi vet Jeg tror den som startet tråden har rett, men sikker kan man ikke være. 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 jeg for min del tror at det er den blotteren som går løs i byen som har gjort det.... Det er like artig hver gang noen beskriver sånne små plasser som Førde for by. La gå det er største stedet i fylket så vidt jeg husker, men *by*? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Mistenkeliggjør jo for faen ingen spesiell. Men det er sannsynligvis EN AV disse bøndene i bygda. Har du noe imot Bønder! Er mennesker di og! Det var jo nettopp å mistenkelig gjøre du gjorde! Så ikke bli sur på meg! Du kan jo synse så mye du vil, men kansje holde det for seg selv til man vet sikkert! Ikke kan det være noe spesielt for de Medstudentene å bli mistenkelig gjort, de har tross alt mistet en venn! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.