Gå til innhold

Strøm og priser

Anbefalte innlegg

Gjest Merkelig dette
Skrevet

Er det virkelig tilfelle at en vanlig leilighet med elektrisk oppvarming kan bruke strøm for 1000 kroner pr. måned året rundt?

Fortsetter under...

Gjest mopps
Skrevet

1000 kr var da veldig lite. Bruker mer enn det dobbelte for min lille leilighet og jeg bruker ikke mye strøm.

petter smart
Skrevet

Det skal være en veldig liten og godt isolert leilighet for å få et så lite strømforbruk.

Det normale ligger godt over 1000 kr pr måned.

Ørkenvandreren
Skrevet

Det høres ikke urimelig ut, men det er vanskelig å forstå hva son er "en vanlig leilighet"..... Er den på 30 kvm eller 120 kvm? Er den i en moderne blokk, eller i en gammel trekkfull bygård? Bor det en kuldeømfindtlig fyr, eller en hardhaus, der? Hva er prisen pr KWh? Det er en del variabler du bør se på før du kan få et presist svar på spørsmålet......

Skrevet

Jeg har en leilighet på 50 kvadrat i et gammelt rekkehus og jeg bruker ikke så mye på vinteren engang. Den er ikke av de tetteste og jeg bor i nord.

Gjest bruker strøm...
Skrevet

Vi har romslig enebolig med utleieleilighet. Felles varmtvann, pluss at ene soverommet i leiligheta er koblet på vår strøm. Vi bruker strøm for 1400-1800 i måneden, mest på vinteren.

Sysnt 1000 var endel, ja...

Annonse

Skrevet

Ikke så urimelig det. Jeg bor på 77m2, har 3 varmeovner på om vinteren, ikke kabler eller noe slikt, vaskemaskin og oppvaskmaskin går 3-6 ganger i uka, ellers vanlig strømforbruk. Hadde de tre første mnd av året (de det går mest strøm i) en regning på 2070,- for 3 mnd. Men borettslaget mitt har gunstige avtaler da. :o)

Gjest Merkelig dette
Skrevet

Det høres ikke urimelig ut, men det er vanskelig å forstå hva son er "en vanlig leilighet"..... Er den på 30 kvm eller 120 kvm? Er den i en moderne blokk, eller i en gammel trekkfull bygård? Bor det en kuldeømfindtlig fyr, eller en hardhaus, der? Hva er prisen pr KWh? Det er en del variabler du bør se på før du kan få et presist svar på spørsmålet......

Leiligheten er en sokkelleilighet i en enebolig, er 50 kvadrat og godt isolert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...