Gå til innhold

Avstand til Halden?

Anbefalte innlegg

Gjest sommerogsol
Skrevet

Noen som veit hvor langt det er fra Sarpsborg til Halden og fra Fredrikstad til Halden?

Gjest sommerogsol
Skrevet

Takk skal du ha! :)

Godt noen ordner opp :) Har lurt på hvor jeg kan finne det på nettet :) Takk

Gjest Svar til Sommer og Sol
Skrevet

Noen som veit hvor langt det er fra Sarpsborg til Halden og fra Fredrikstad til Halden?

Det kommer ann hvilken vei du kjører til Halden fra Fredrikstad eller Sarpsborg...

Hvis du kjører via E6 til Halden fra Sarpsborg, tar det litt over en halv time og er nesten 4mil dit...

Hvis du kjører den gamle veien fra Fredrikstad til Halden, tar det litt over en halv time det også...

Men der er det ca. 4mil fra Halden til Fredrikstad. Det målte jeg opp da jeg måtte fylle ut et søknad om skolekort da jeg gikk på skolen i Halden

Hvorfor lurer du på det?

Skal du på ferie til Halden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...