Gå til innhold

Sytete gamle kjerringer

Anbefalte innlegg

Gjest gammelny
Skrevet

Kom over en tråd på meldinger, folk som var snufsete og lei seg over at gamle Dol er borte. Evig eies kun det tapte :-(

Herregud for en patetisk sytetråd det var, hva i svarte var bedre med de gamle dolere da?

Hvor er de blitt av? Drit og dra. Skulle vel bare mangle om ikke folk blir lei av samme nettsted når de har sittet og diskutert de samme sakene siden -97.

At det er mulig, nye Dol er mye bedre.

Det er vel mye mer spennende og berikende at flere deltar. Fornying må til alle steder i samfunnet.

Kjerringer.

Gjest Daisy
Skrevet

Har inntrykk av at det var litt flere som kjente hverandre i RL og sånn tidligere. Da jeg kom for noen år siden, synes jeg det var litt for mye av det gode - ble nesten litt utenfor, jo. Liker nye dol jeg og :o)

Men nå skal jeg gå inn på meldinger og se på den diskusjonen du henviste til.

Skrevet

*Hehe* Helt i begynnelsen, eller nei, litt senere sånn rundt slutten av 1997 og et par år fremover var det ikke så mange her. Vi "kjente" stort sett hverandre og Christian Anker som da var ildsjelen bak DOL vanket her inne også og la til og med ut mobilnummeret sitt slik at han kunne snakke med folk som trengte hjelp. Vi kunne sitte i timesvis og småsludre på "Småprat" (chat), ja det var nesten som "one big, happy family". :o)

Gjest Nygammel
Skrevet

Som sagt, det er for lenge siden du har fått sugd'n av, tror jeg...

Skrevet

*Hehe* Helt i begynnelsen, eller nei, litt senere sånn rundt slutten av 1997 og et par år fremover var det ikke så mange her. Vi "kjente" stort sett hverandre og Christian Anker som da var ildsjelen bak DOL vanket her inne også og la til og med ut mobilnummeret sitt slik at han kunne snakke med folk som trengte hjelp. Vi kunne sitte i timesvis og småsludre på "Småprat" (chat), ja det var nesten som "one big, happy family". :o)

"Vi kunne sitte i timesvis og småsludre på "Småprat" (chat), ja det var nesten som "one big, happy family". :o)"

Men den chatten ble ikke så hyggelig etterhvert, for den ble stengt pga. krangel og drittslenging - og det var ikke min feil :) for jeg holdt meg mest til de samme forumene som jeg gjør nå.

Så ALT var ikke bedre før heller ;)

Gjest likerdennyebest
Skrevet

"Vi kunne sitte i timesvis og småsludre på "Småprat" (chat), ja det var nesten som "one big, happy family". :o)"

Men den chatten ble ikke så hyggelig etterhvert, for den ble stengt pga. krangel og drittslenging - og det var ikke min feil :) for jeg holdt meg mest til de samme forumene som jeg gjør nå.

Enig med Shandy. Var her på den tiden da chatten ble stengt. Syntes ikke det var moro med voksne kvinner som kalte andre for fitter osv.

Etter at enkelte personer forsvant, er språkbruken hevet over 14 år stadiet...

Det var tydelig at enkelte kjedet seg så voldsomt at de levde hele livet sitt her inne.

Skrevet

Til å begynne med var Småprat koselig, men det utartet seg vel og toppet seg så det ble stengt da folk ble enige om å begå kollektive selvmord der inne. *Sukk*

Skrevet

Hallo shandy! Den pelskledde.

Du er her innom av og til, ser jeg - slik som jeg er det.

Skal ikke forherlige "gamle dager" for mye, men det var jo en del moro, da.Spesielt husker jeg noe "kjæresteri"- hun venninna di, vet du.

Tja, når jeg blir minnet om gamle Doldager, tenker jeg også på at det ble dyrt i lengden !

Jeg er nødt til å skifte nick - var litt lite påpasselig når jeg skulle vise naboen dette forumet -

Ellers, ha det bra, Shandy

Hilsen ova

Gjest gammelny
Skrevet

Enig med Shandy. Var her på den tiden da chatten ble stengt. Syntes ikke det var moro med voksne kvinner som kalte andre for fitter osv.

Det var tydelig at enkelte kjedet seg så voldsomt at de levde hele livet sitt her inne.

Det er nok flere som lever sitt liv her inne fortsatt, det er jo egentlig litt synd på de.

Jeg var her også for mange år siden, og det er som du skriver blitt noe mindre fjortis fakter. De gamle dolerne har vel etterhvert fått pupper og hår på musa de også :-)

Skrevet

Det ble ikke stengt pga. drittslenging, men på det som skjedde med en av brukerne.

Gjest likerdennyebest
Skrevet

Det er nok flere som lever sitt liv her inne fortsatt, det er jo egentlig litt synd på de.

Jeg var her også for mange år siden, og det er som du skriver blitt noe mindre fjortis fakter. De gamle dolerne har vel etterhvert fått pupper og hår på musa de også :-)

Hehe, tuller du?? Her må du følge med...Folk har ikke hår på musa lenger....

Gjest gammelny
Skrevet

Hehe, tuller du?? Her må du følge med...Folk har ikke hår på musa lenger....

Stemmer det SierDuDet har vel barbert de fleste dolerinner nå.

Men det er jo bedre uten hår enn med hår, så da så :-)

Skrevet

Hallo shandy! Den pelskledde.

Du er her innom av og til, ser jeg - slik som jeg er det.

Skal ikke forherlige "gamle dager" for mye, men det var jo en del moro, da.Spesielt husker jeg noe "kjæresteri"- hun venninna di, vet du.

Tja, når jeg blir minnet om gamle Doldager, tenker jeg også på at det ble dyrt i lengden !

Jeg er nødt til å skifte nick - var litt lite påpasselig når jeg skulle vise naboen dette forumet -

Ellers, ha det bra, Shandy

Hilsen ova

"Hallo shandy! Den pelskledde."

Hallo Ova :-) Hehe, du husker den, og de påfølgende trådene, som kom pga. den ja. Jøss a meg hvor lang den tråden ble, og hvor mye rabalder det ble ut av den. Flirer.

"Du er her innom av og til, ser jeg - slik som jeg er det. Skal ikke forherlige "gamle dager" for mye, men det var jo en del moro, da.Spesielt husker jeg noe "kjæresteri"- hun venninna di, vet du."

Jada husker masse moro jeg også, og spesielt var det den perioden som "venninna" mi (og jeg) herjet litt vel heftig :-) Men det var moro, og vi møttes. Det gikk hardt for seg, og jeg husker fremdeles ikke hvordan jeg kom meg hjem den gangen, men det gjorde jeg nå heldigvis - og gøy var det uansett :-)

"Tja, når jeg blir minnet om gamle Doldager, tenker jeg også på at det ble dyrt i lengden !"

Dyrt ja, husker jeg hadde regninger på opptil 2000 for EN måned. Da kan man snakke om å ha dilla. Huff a meg - kan vel si at den verste skrivekløen og futten har lagt seg nå, og heldigvis for det. Nå er jeg innom, men sitter ikke så lenge av gangen, selv om jeg i den siste tiden har vært her mer enn jeg var for en stund tilbake. Da kunne det gå mange uker mellom besøkene.

"Jeg er nødt til å skifte nick - var litt lite påpasselig når jeg skulle vise naboen dette forumet -"

Det var litt dumt, men håper jeg kjenner deg igjen. Skal ikke røpe deg da ;)

"Ellers, ha det bra, Shandy"

Ha det bra du også Ova.

Skrevet

"Enig med Shandy. Var her på den tiden da chatten ble stengt. Syntes ikke det var moro med voksne kvinner som kalte andre for fitter osv."

Korrekt, og det var mye av grunnen til at chatten ble stengt. Så skrev de som bestemte. Og du har jo opplevd det selv. Det var jo til og med de som var inne på psykchatten og slang dritt, så ikke noe rart at det ble stengt.

"Etter at enkelte personer forsvant, er språkbruken hevet over 14 år stadiet..."

Samt at noen blir voksne med årene, andre ikke. Det finnes fremdeles individer som KUN er innom for å slenge dritt til nick, og ikke bidrar med noe som handler om det tråden handler om.

Skrevet

Til å begynne med var Småprat koselig, men det utartet seg vel og toppet seg så det ble stengt da folk ble enige om å begå kollektive selvmord der inne. *Sukk*

Ja, det er trist at sånt skjer, men det er alltid noen som ødelegger for andre. Dette var vel på psykchatten.

Den andre chatten endte opp med krangling, og ufinheter som ikke lot seg stoppe, mellom brukerne.

Skrevet

Det ble ikke stengt pga. drittslenging, men på det som skjedde med en av brukerne.

Psykchatten ble det ja, samt det Lillemus skriver - den andre grunnet krangel mellom brukerne. Du husker vel det var to.

Det var vel også du som knakk passordet til Anker :)(Har ikke noe med dette å gjøre altså.) Men var det ikke bikkja si sitt navn han brukte som passord - Hehe, men du sa jo ifra da. Bare lekte deg litt.

Skrevet

Psykchatten ble det ja, samt det Lillemus skriver - den andre grunnet krangel mellom brukerne. Du husker vel det var to.

Det var vel også du som knakk passordet til Anker :)(Har ikke noe med dette å gjøre altså.) Men var det ikke bikkja si sitt navn han brukte som passord - Hehe, men du sa jo ifra da. Bare lekte deg litt.

Ja, det stemmer at det var to. Jeg hadde egentlig glemt det.

Jeg var bare på den ene, og det kan ikke jeg huske at det skjedde noe spesielt.

Ja, jeg knakk passordet - han brukte som du sier navnet på hunden.

Jeg brukte det selv jeg, så det var jo lett å avsløre da.

Han hadde hjemmeside med navnet til hunden på.

Jeg skrev mail til han og tilsto.

Gjest gammelny
Skrevet

I overført betydning, ja.

Er du sikker på at jeg har de fysiske og hormonelle forutsetningene for å ha PMS?

Ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...