Gå til innhold

Hva i all verden var det med gamle DOL?

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg kom hit høsten 2000. DOL var bra det, men litt mye "gjengdannelse". Men jeg synes ikke det er noe dårligere her nå???

Hva var det som var så spesielt med gamle DOL som nye DOL mangler?

Undrer jeg på...

ps: og når var "gamle dol"?

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva folk klager på. Internett og forum er selvsagt ikke like spennende nå som da det var noe "nytt":)

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva folk klager på. Internett og forum er selvsagt ikke like spennende nå som da det var noe "nytt":)

Nei, skjønner ikke det selv. Derfor tenkte jeg kanskje noen av de som klager kunne fortelle meg det :o)

Skrevet

Nei, skjønner ikke det selv. Derfor tenkte jeg kanskje noen av de som klager kunne fortelle meg det :o)

Det mangler kanskje noen ville dol-treff. Har stor hage, jeg men... ;)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg dukker opp i sommer, jeg har referanser;-)

Gjest Daisy
Skrevet

Jepp, jeg kommer :D

Skrevet

Jeg klager ikke. Jeg tilbringer bare mer tid andre steder enn her nå. Det som var med det gamle DOL er at det var mindre og mer "personlig". I tillegg hadde vi småprat der vi ble mer kjent. Det var færre "slengere" som bare kom for å kritisere.

Det var triveligere før, men i stedet for å klage fant jeg meg heller et nytt trivelig forum. Jeg leser ennå her, men jeg skriver sjeldnere.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg klager ikke. Jeg tilbringer bare mer tid andre steder enn her nå. Det som var med det gamle DOL er at det var mindre og mer "personlig". I tillegg hadde vi småprat der vi ble mer kjent. Det var færre "slengere" som bare kom for å kritisere.

Det var triveligere før, men i stedet for å klage fant jeg meg heller et nytt trivelig forum. Jeg leser ennå her, men jeg skriver sjeldnere.

Hvilket forum er ditt nye da?

Gjest Daisy
Skrevet

Men NÅR var det?

Synes det var mange som slang med leppa da og jeg... hvis vi snakker år 2000 ca.

Gjest Daisy
Skrevet

Det er hemmelig :)

He, he. Jeg finner ikke andre forum som interesserer meg, men kunne godt tenkt meg det. Får lete litt, da :o)

Skrevet

He, he. Jeg finner ikke andre forum som interesserer meg, men kunne godt tenkt meg det. Får lete litt, da :o)

Si ifra om du finner et da. Det er egentlig litt for mye drittslenging her.

Skrevet

Jeg har vært her inne siden sommeren -97 (men jeg har et annet nick i dag..), men kun sporadisk de siste to årene. Det var mye action her inne på den tiden også. Hele tiden var det folk som takka for seg pga diskusjoner som tok litt vel mye av..

Men det var ikke så mange folk her inne.. Mye færre nick, og de fleste hadde kun ett nick som de brukte uansett hva de ville ta opp...

Det var faktisk stor oppstandelse når folk begynte å signere med "Anonym"!

Men..

Jeg liker meg her inne, jeg..Det er mange kjekke mennesker her inne.. Så alt i alt er det ikke noe å klage over. Det syns nå jeg i hvert fall! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Gamle dol" er vel tiden før årtusenskifte. Den gangen det bare var en håndfull brukere her og alle kjente hverandre.

Jeg forstår for øvrig at enkelte savner denne tiden. Jeg gjør det ikke selv, men så er heller ikke jeg en 60 år gammel gris som på den tiden snakket meg til å pule 20 år gamle dolerinner med store problemer.

Jeg forstår jo selvsagt at disse savner den tiden, for det blir ikke mer 20 år gamle damer på disse gutta.

Selvsagt med unntak av når de betaler for det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Si ifra om du finner et da. Det er egentlig litt for mye drittslenging her.

www.lysfontenen.no

Skrevet

"Gamle dol" er vel tiden før årtusenskifte. Den gangen det bare var en håndfull brukere her og alle kjente hverandre.

Jeg forstår for øvrig at enkelte savner denne tiden. Jeg gjør det ikke selv, men så er heller ikke jeg en 60 år gammel gris som på den tiden snakket meg til å pule 20 år gamle dolerinner med store problemer.

Jeg forstår jo selvsagt at disse savner den tiden, for det blir ikke mer 20 år gamle damer på disse gutta.

Selvsagt med unntak av når de betaler for det.

*hvisker* hvem var de gamle grisene?

Gjest papirtiger
Skrevet

Hvorfor ting var bedre i gamle dager? Jo, fordi i gamle dager så var man ikke drittlei av de nå gamle dolere...

Jeg savner også Livssynsforumet, nå blir åpen forum forpestet av diverse gjentagende personer.

Skrevet

Det var mindre, og man "kjente" hverandre bedre.

Tror mange av de gamle dolerne befinner sg på private forum.

Gjest Destiny
Skrevet

Jeg var DOL avhengig for noen år siden. Slet med psyken, og fant et sted hvor jeg kunne treffe folk som aksepterte meg som jeg var. Mailet med flere og traff et par stk. Følte med tiden et veldig stort fellesskap med enkelte. DOL ble en erstatning for livet jeg ikke hadde.

Etterhvert som jeg fikk orden på hverdagen sluttet jeg å komme her så mye, og sannsynligvis var det mange som gjorde det samme. Men jeg savner de fortsatt, på samme måte som jeg savner f.eks. vennenne mine på ungd.skolen. Men slik er vel livet, man glir fra hverandre, og mister kontakten.

For meg blir ihvertfall DOL aldri helt det samme. Tidsrom jeg hang her mest var vel i 1999-2001.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*hvisker* hvem var de gamle grisene?

Drit nå i hvem som har gjort hva, men ta mitt ord på at det er folk her som fortjener en real omgang juling på grunn av "gammel moro".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...