Gjest Daisy Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ikke den beste kanskje, men ganske morsom: "Jeg kom uheldigvis til å skryte på meg at jeg har ligget med deg. Derfor lurte jeg på om vi kunne ha sex så ikke jeg ser dum ut". 0 Siter
huufsa Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 ehm.. den er ca sånn: De lå i 69-stilling, hun lå på toppen. Plutselig slipper hun en promp, - snur seg for å si unskyld, og utbryter i stedet; "næh! har du fått fregner??" *knis* 0 Siter
nitni Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ikke er jeg flink til å huske og ikke til å ta vare på, så hva som er den beste vet jeg ikke. Men denne synes jeg ikke er så verst; "En tyv brøt sæ inn hos mæ inatt. Æ spurte ka han va ute ætte. Han svarte pænga og smykka. Da slo æ på lyset, å dæken kor vi leita bægge to!" Denne er heller ikke så verst; (Fikk den i forb. med påska.) "Høytiden som nå kommer er viktig. La oss reflektere over hvorfor i alle dager vi sluttet å spikre mannfolk opp på treplanker...." 0 Siter
molli Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Når du nærmer deg Tøyen, send sms med teksten"Varsle neger" til tlf "ditt og datt". 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 En neger kom ut fra akupunktur, han hadde glemt to nåler i panna. På bussen stirrer en dame. "Har du aldri sett en neger før"? Sier negeren. "Jo, men aldri en fjernstyrt en". Sa damen. 0 Siter
Gjest Søringen i nord Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 En vits og et dikt: Så sa ho nordlandsjenta: Fy faen før ein kjedelig fæst. Hadde æ funne trusa mi hadde æ forre heim. og så et lite dikt Når gramonsen remja bak gjerde i natt, og gråmåsen hylte og herja om kapp, når senga den knaka under gloheite lår, då skjønte e at: - Sannerlig, no e det VÅR! 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Når du nærmer deg Tøyen, send sms med teksten"Varsle neger" til tlf "ditt og datt". ...den forstod ikke jeg... 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Dyrk aldri sex i hagen. Riktig nok er kjærligheten blind, men det er ikke naboen! 0 Siter
fabriana Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 En grov: Har du STEIN i nyra, har du NYRESTEIN. Har du STEIN i galleblæra, har du GALLESTEIN. Men har du når du 2 STEINER på haka??... En KUK i kjeften. Og så noe helt annet: Analyse av mannens to hjernehalvdeler: In the left side there is nothing right. In the right side there is nothing left... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.