Gå til innhold

Hva er din beste vits du har fått på mobil ?

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Ikke den beste kanskje, men ganske morsom:

"Jeg kom uheldigvis til å skryte på meg at jeg har ligget med deg. Derfor lurte jeg på om vi kunne ha sex så ikke jeg ser dum ut".

Skrevet

ehm.. den er ca sånn:

De lå i 69-stilling, hun lå på toppen. Plutselig slipper hun en promp, - snur seg for å si unskyld, og utbryter i stedet; "næh! har du fått fregner??"

*knis*

Skrevet

Ikke er jeg flink til å huske og ikke til å ta vare på, så hva som er den beste vet jeg ikke.

Men denne synes jeg ikke er så verst;

"En tyv brøt sæ inn hos mæ inatt.

Æ spurte ka han va ute ætte.

Han svarte pænga og smykka.

Da slo æ på lyset, å dæken kor vi leita bægge to!"

Denne er heller ikke så verst;

(Fikk den i forb. med påska.)

"Høytiden som nå kommer er viktig. La oss reflektere over hvorfor i alle dager vi sluttet å spikre mannfolk opp på treplanker...."

Skrevet

Når du nærmer deg Tøyen, send sms med teksten"Varsle neger" til tlf "ditt og datt".

Gjest Aina E
Skrevet

En neger kom ut fra akupunktur, han hadde glemt to nåler i panna.

På bussen stirrer en dame. "Har du aldri sett en neger før"? Sier negeren. "Jo, men aldri en fjernstyrt en". Sa damen.

Gjest Søringen i nord
Skrevet

En vits og et dikt:

Så sa ho nordlandsjenta: Fy faen før ein kjedelig fæst. Hadde æ funne trusa mi hadde æ forre heim.

og så et lite dikt

Når gramonsen remja bak gjerde i natt, og gråmåsen hylte og herja om kapp, når senga den knaka under gloheite lår, då skjønte e at: - Sannerlig, no e det VÅR!

ilene1365380268
Skrevet

Når du nærmer deg Tøyen, send sms med teksten"Varsle neger" til tlf "ditt og datt".

...den forstod ikke jeg...

ilene1365380268
Skrevet

Dyrk aldri sex i hagen. Riktig nok er kjærligheten blind, men det er ikke naboen!

Skrevet

En grov:

Har du STEIN i nyra, har du NYRESTEIN. Har du STEIN i galleblæra, har du GALLESTEIN. Men har du når du 2 STEINER på haka??...

En KUK i kjeften.

Og så noe helt annet:

Analyse av mannens to hjernehalvdeler:

In the left side there is nothing right. In the right side there is nothing left...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...