Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Unnskyld meg, men jeg sier bare min mening
Skrevet

Kommer sikkert an på om buksene er "trange" eller "tettsittende".

Jeg går i tettsittende jeans selv. Det er i hvert fall den slags bukser de sexy babsene på JC anbefaler, og de sexy babsene på JC stoler man på!

Hvis du er interesser i å få større muligheter for sykdommer i underlivet, så er det også å bare bruke trange jeans da...

Forresten det er vel du selv som synes hva som er pent, ikke de babsene på JC som skal anbefale og "bestemme" hva du ska ha på deg av jeans...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis du er interesser i å få større muligheter for sykdommer i underlivet, så er det også å bare bruke trange jeans da...

Forresten det er vel du selv som synes hva som er pent, ikke de babsene på JC som skal anbefale og "bestemme" hva du ska ha på deg av jeans...

Jeg stoler selvfølgelig mer på pene damers dømmekraft enn på min egen.

Er det noe jeg har lært i løpet av de siste årene så er det det!

For øvrig er det forskjell på trange og trange.

Jeg er selvsagt enig i at jeans så trange at de er ubehagelige og sørger for ekstrem kølleproblematikk, er urutinerte jeans.

Gjest Unnskyld meg, men jeg sier bare min mening
Skrevet

Jeg stoler selvfølgelig mer på pene damers dømmekraft enn på min egen.

Er det noe jeg har lært i løpet av de siste årene så er det det!

For øvrig er det forskjell på trange og trange.

Jeg er selvsagt enig i at jeans så trange at de er ubehagelige og sørger for ekstrem kølleproblematikk, er urutinerte jeans.

De fleste damene som jeg har sett som jobber på JC er noen jåleberter, og slettes ikke pene.Men alle har vel hver og en sin smak om hva som er pent og ikke pent...

Uansett så har dem nok peiling på hva dem selger når dem jobber i denne butikken og appåtill går med åletrange bukser selv...

Det er mange damer som også har peiling på klær.. Det kommer vel antageligvis av at de fleste av den er klesinteresserte og kjøper en del klær selv...

Det er godt at du ble fornøyd med dine bukser! Det er bra :-)

Skrevet

Det er ekkelt og kvalmende.

Så en gang Rune Rudberg ( på TV) i et par bukser som måtte være minst to nr. for trange.

Æsj !

nei, finn deg ei "normal" bukse, du.

Svigersønnen min kan dette med bukser, ser jeg. Litt, ikke mye, vidde i lårene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De fleste damene som jeg har sett som jobber på JC er noen jåleberter, og slettes ikke pene.Men alle har vel hver og en sin smak om hva som er pent og ikke pent...

Uansett så har dem nok peiling på hva dem selger når dem jobber i denne butikken og appåtill går med åletrange bukser selv...

Det er mange damer som også har peiling på klær.. Det kommer vel antageligvis av at de fleste av den er klesinteresserte og kjøper en del klær selv...

Det er godt at du ble fornøyd med dine bukser! Det er bra :-)

Men disse selgerbabsa vet jo ofte hvor skapet står og hva som tar seg bra ut. Spesielt når man handler i butikker hvor mote står høyt i kurs.

Men det må sies at jeg ikke er helt sikker på hva dere mener med "trangt". Mine føles jo ikke trange, dog er det ikke spesielt mye "vidde" i lårene.

Men det er jo ikke akkurat sånne bukser man må bruke skohorn for å få på seg vi snakker om! :)

Gjest Sniff
Skrevet

Det er ekkelt og kvalmende.

Så en gang Rune Rudberg ( på TV) i et par bukser som måtte være minst to nr. for trange.

Æsj !

nei, finn deg ei "normal" bukse, du.

Svigersønnen min kan dette med bukser, ser jeg. Litt, ikke mye, vidde i lårene.

Rudberg? Grøss! I for trange bukser? *dobbeltgrøss*

Skrevet

Jeg har nok forklart meg dårlig. Buksene er smale, de sitter ikke som pølseskinn.

Det er litt vidde hele veien.

Helt tettsittende er altfor dristig. Beklager misforståelsen.

Skrevet

Men disse selgerbabsa vet jo ofte hvor skapet står og hva som tar seg bra ut. Spesielt når man handler i butikker hvor mote står høyt i kurs.

Men det må sies at jeg ikke er helt sikker på hva dere mener med "trangt". Mine føles jo ikke trange, dog er det ikke spesielt mye "vidde" i lårene.

Men det er jo ikke akkurat sånne bukser man må bruke skohorn for å få på seg vi snakker om! :)

Buksene mine har litt vidde hele veien, men de er smale. Litt trange i lårene når jeg sitter, men klemmer ikke på vitale deler. Lee er en tøff guttebukse, og jeg synes det er mere tøft enn feminint.Guttemoten blir smalere etterhvert. Dama mi synes jeg ser tøff ut.

Skrevet

Jeg har nok forklart meg dårlig. Buksene er smale, de sitter ikke som pølseskinn.

Det er litt vidde hele veien.

Helt tettsittende er altfor dristig. Beklager misforståelsen.

Men _jeg_ forsto deg ;-)

Det er helt ok med straite, alminnelige rette bukser på en mann. For-stor-moten er bare hjelpesløs.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Buksene mine har litt vidde hele veien, men de er smale. Litt trange i lårene når jeg sitter, men klemmer ikke på vitale deler. Lee er en tøff guttebukse, og jeg synes det er mere tøft enn feminint.Guttemoten blir smalere etterhvert. Dama mi synes jeg ser tøff ut.

De er sikkert fine.

Jeg går selv i forholdsvis tettsittende jeans, og har aldri fått noe annet enn komplimenter for det.

Men det kan høres ut som om folk her misforsto litt og trodde du måtte dra på deg buksene med skohorn! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...