Gå til innhold

Lage dokument i pdf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et program for astrologi på pc'n og har en rapport som jeg skal sende via mail.

For å slippe å klippe og lime i seksjoner til Word, tenkte jeg å overføre analysen/rapporten til Adobe.

Men hvordan gjør jeg det? Jeg gikk inn på Adobe reader og skulle trykke på ny... men det er ikke noen slik kommando der. Bare åpne... Men når jeg går igjennom programmet mitt, så er det ikke noenting der med .pdf, og derfor får jeg ikke impotert noe.

Noen som vet?

Gjest Big Mac
Skrevet

PDF-skrive-programmer koster som regel penger.

Skrevet

PDF-skrive-programmer koster som regel penger.

Ok :(

Takk skal du ha

Gjest Grumpy
Skrevet

Ok :(

Takk skal du ha

Den Adobe som "alle" har heter jo Acrobat Reader, og er, som navnet tilsier, et rent leseprogram. Men det fins gratisvare på nettet for konvertering/produksjon av pdf-filer. Søk, og du finner sikkert noe...

Skrevet

Den Adobe som "alle" har heter jo Acrobat Reader, og er, som navnet tilsier, et rent leseprogram. Men det fins gratisvare på nettet for konvertering/produksjon av pdf-filer. Søk, og du finner sikkert noe...

Du kan laste ned CutePDF her:

http://www.cutepdf.com/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...