sjakktrekk Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Jeg har et program for astrologi på pc'n og har en rapport som jeg skal sende via mail. For å slippe å klippe og lime i seksjoner til Word, tenkte jeg å overføre analysen/rapporten til Adobe. Men hvordan gjør jeg det? Jeg gikk inn på Adobe reader og skulle trykke på ny... men det er ikke noen slik kommando der. Bare åpne... Men når jeg går igjennom programmet mitt, så er det ikke noenting der med .pdf, og derfor får jeg ikke impotert noe. Noen som vet? 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 PDF-skrive-programmer koster som regel penger. 0 Siter
sjakktrekk Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Skrevet 10. juni 2004 PDF-skrive-programmer koster som regel penger. Ok Takk skal du ha 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Ok Takk skal du ha Den Adobe som "alle" har heter jo Acrobat Reader, og er, som navnet tilsier, et rent leseprogram. Men det fins gratisvare på nettet for konvertering/produksjon av pdf-filer. Søk, og du finner sikkert noe... 0 Siter
HelgeM Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Den Adobe som "alle" har heter jo Acrobat Reader, og er, som navnet tilsier, et rent leseprogram. Men det fins gratisvare på nettet for konvertering/produksjon av pdf-filer. Søk, og du finner sikkert noe... Du kan laste ned CutePDF her: http://www.cutepdf.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.