Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kjerringa mot strømmen
Skrevet

Nei, absolutt ikke !

Skrevet

Herregud... JEG er da ikke invitert i bryllup...det er da mange andre som skal gifte seg - og som sikkert er mye hyggeligere!!

Dummeste jeg har hørt!!!

Gjest sandex
Skrevet

Hadde jeg hatt noe som helst slags grunn til å flagge, så skulle jeg gjort det :)

serendipity
Skrevet

JEG skal overhodet ikke flagge!! Det må være med det Portugisiske flagget om de vinner over Hellas. Når det gjelder M-M og Rimi Hagen så kan jeg skjønne at Larvik kommune gjerne vil gjøre stas på henne som har en finger med i "de fleste" store bedrifter i kommunen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

JEG skal overhodet ikke flagge!! Det må være med det Portugisiske flagget om de vinner over Hellas. Når det gjelder M-M og Rimi Hagen så kan jeg skjønne at Larvik kommune gjerne vil gjøre stas på henne som har en finger med i "de fleste" store bedrifter i kommunen.

Jeg har også planer om å være Portugalfan i noen uker nå! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

:-) Må vel innrømme da at 50 %av mine motiver er ; http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=229832

Jeg digger Figo jeg også, men kanskje av andre grunner enn deg! :)

Ellers håper jeg Sverige gjør det bra (ikke bare fordi Ljungberg er kjekk!), at Spania for en gangs skyld får det til i et mesterkap, at Frankrikes spillere gir meg mange underholdende timer foran skjermen, at Nederlenderne viser oss ballkunstner av det helt store slaget, og at engelske supportere klarer å skikke seg selv om de er en kvart million i antall der nede!

Åh, jeg gleder meg som en unge før juleaften! :)

serendipity
Skrevet

Jeg digger Figo jeg også, men kanskje av andre grunner enn deg! :)

Ellers håper jeg Sverige gjør det bra (ikke bare fordi Ljungberg er kjekk!), at Spania for en gangs skyld får det til i et mesterkap, at Frankrikes spillere gir meg mange underholdende timer foran skjermen, at Nederlenderne viser oss ballkunstner av det helt store slaget, og at engelske supportere klarer å skikke seg selv om de er en kvart million i antall der nede!

Åh, jeg gleder meg som en unge før juleaften! :)

He he.. Figo er også en god spiller (men det er ikke såååå viktig for meg ;-)

Ljunberg ER jo kjekk...Og ja jeg gleder meg litt jeg også, selv om jeg må si at julaften er bedre :-) opg jeg ikke er noen stoooor fotballtilhenger.

ShitDiddelyDo
Skrevet

He he.. Figo er også en god spiller (men det er ikke såååå viktig for meg ;-)

Ljunberg ER jo kjekk...Og ja jeg gleder meg litt jeg også, selv om jeg må si at julaften er bedre :-) opg jeg ikke er noen stoooor fotballtilhenger.

Jeg er derimot en stor fotballtilhenger, og siden jeg strengt tatt gir f... i juleaften så var eksempelet fra min side uansett elendig!

serendipity
Skrevet

Jeg er derimot en stor fotballtilhenger, og siden jeg strengt tatt gir f... i juleaften så var eksempelet fra min side uansett elendig!

;-) DET skjønte jeg...he he

Gjest uten signatur
Skrevet

Du har ikke skjønt det! Det er Rimi-Hagen de gjør stas på! Håper på at han melder flytting til Larvik, og at ting ender opp slik at Larvik får de store skatteinntektene en slik borger vil gi.

Det er klart en må flagge da! Mykgjøre Hagen og gjøre han vennlig stemt mot sitt nye hjemsted.

Hadde gjort det samme jeg!

Gjest uten signatur
Skrevet

Det er jo bare tre flaggstenger det er snakk om da. Ved kirken. Det er ikke snakk om å gjøre offentlig flaggdag ut av det!

Kan jo se på det som en takk for at kirken er vasket ned og malt innvendig feks.

serendipity
Skrevet

Du har ikke skjønt det! Det er Rimi-Hagen de gjør stas på! Håper på at han melder flytting til Larvik, og at ting ender opp slik at Larvik får de store skatteinntektene en slik borger vil gi.

Det er klart en må flagge da! Mykgjøre Hagen og gjøre han vennlig stemt mot sitt nye hjemsted.

Hadde gjort det samme jeg!

Neivel! Takk for info.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...