Gå til innhold

Kan man få ny fødselsattest?

Anbefalte innlegg

Gjest rotehue assa
Skrevet

Dersom man har rota bort sin fødselsattest (som jeg muligens har), er det noen mulighet for å få ny?

Hvor må man i såfall henvende seg?

Skrevet

Jada, bare ring til folkeregisteret.. Jeg har fått ny flere ganger, både til meg selv og barna! Er rimelig rotete, ja...

mvh

Gjest rotehue assa
Skrevet

Jada, bare ring til folkeregisteret.. Jeg har fått ny flere ganger, både til meg selv og barna! Er rimelig rotete, ja...

mvh

Godt å høre:)

Folkeregisteret der jeg er registrert eller hovedkontoret i Oslo?? Eller kommunen der jeg ble født?

Gjest pipsen
Skrevet

Godt å høre:)

Folkeregisteret der jeg er registrert eller hovedkontoret i Oslo?? Eller kommunen der jeg ble født?

Folkeregisteret i Norge har et felles datasystem, så du kan ta kontakt med deres nærmeste kontor.

Jeg tror ikke at dette vil koste deg noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...