Gjest rotehue assa Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Dersom man har rota bort sin fødselsattest (som jeg muligens har), er det noen mulighet for å få ny? Hvor må man i såfall henvende seg? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Jada, bare ring til folkeregisteret.. Jeg har fått ny flere ganger, både til meg selv og barna! Er rimelig rotete, ja... mvh 0 Siter
Gjest rotehue assa Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Jada, bare ring til folkeregisteret.. Jeg har fått ny flere ganger, både til meg selv og barna! Er rimelig rotete, ja... mvh Godt å høre:) Folkeregisteret der jeg er registrert eller hovedkontoret i Oslo?? Eller kommunen der jeg ble født? 0 Siter
Gjest pipsen Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Godt å høre:) Folkeregisteret der jeg er registrert eller hovedkontoret i Oslo?? Eller kommunen der jeg ble født? Folkeregisteret i Norge har et felles datasystem, så du kan ta kontakt med deres nærmeste kontor. Jeg tror ikke at dette vil koste deg noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.