Gå til innhold

Serien nip/tuck på tv3 i går

Anbefalte innlegg

Gjest jod og salt
Skrevet

Hva syntes dere om serien? Og hvordan begynte den? Skjønte han ene hadde dratt med ei jente for å operere henne, viste de hvordan hun så ut først og sånn, skjønte det egentlig ikke var noen grunn for at hun skulle opereres, men han gjorde det for pengene?

Ble litt oppgitt når jeg skjønte den var om plastikk kirurgi. Enda en serie som skal fortelle oss hvor mislykkede vi er liksom..

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Tror kansje denne serien hendler om litt mere...

Så du ikke mora, som kjefta på legen, fordi han ikke kunne operere gutten hennes som hadde forbrenninger på hele kroppen?

Om mannen som de opererte som var pedofil, de fikk jo tatt ham!!!

Tror dette er en bra serie jeg!

Gjest hhfhd
Skrevet

Tror kansje denne serien hendler om litt mere...

Så du ikke mora, som kjefta på legen, fordi han ikke kunne operere gutten hennes som hadde forbrenninger på hele kroppen?

Om mannen som de opererte som var pedofil, de fikk jo tatt ham!!!

Tror dette er en bra serie jeg!

Synes den virket veldig overfaldisk, jeg, operer deg omdu er stygg liksom (stygg=små pupper osv)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Synes den virket veldig overfaldisk, jeg, operer deg omdu er stygg liksom (stygg=små pupper osv)

Er ikke det slik amerikanere ser på livet da?

Kansje det er en beskjed om at "vi" skal skjerpe oss, at det finnest andre ting i livet som er viktigere, de viste jo tross alt bare baksiden av det de driver med! Var der en vellykket operasjon uten "bivirkninger"?

Nei ikke sånn jeg ser det!

Lese mellom linjene;)

Skrevet

Jeg synes at den serien viser det virkelige livet.

Gjest pipsen
Skrevet

Hvorfor mislykkede?

Har du ikke hørt utrykket:

"Det er ikke viktig å bli født vakker, men det er viktig å bli født lykkelig".:)

Hvis du elsker deg selv og synes at du er vakker, vil de andre synes det samme om deg.

Gjest nip/ truck
Skrevet

Hvorfor mislykkede?

Har du ikke hørt utrykket:

"Det er ikke viktig å bli født vakker, men det er viktig å bli født lykkelig".:)

Hvis du elsker deg selv og synes at du er vakker, vil de andre synes det samme om deg.

Ja, men så får du hele tiden beskjed fra media, tv, osv at jenter helst skal ha store pupper bla bla bla, og at DET er perfekt.

Man ser jo hvor vanlig det er å operere, og menn sitter da ikke med blader av "vanlige" damer når de runker?

Gjest pipsen
Skrevet

Ja, men så får du hele tiden beskjed fra media, tv, osv at jenter helst skal ha store pupper bla bla bla, og at DET er perfekt.

Man ser jo hvor vanlig det er å operere, og menn sitter da ikke med blader av "vanlige" damer når de runker?

Enig med deg, men for din mann/kjæreste er du verdens vakreste uansett hvor store pupper du har:)

Har du ikke lagt merke til hvor mange direkte stygge og ustelte kvinner har kjekke menn?

Det selges mange fine BH som klarer å forstørre bryster uten at du må operere deg.

Lykke til!

Gjest nip/ truck
Skrevet

Enig med deg, men for din mann/kjæreste er du verdens vakreste uansett hvor store pupper du har:)

Har du ikke lagt merke til hvor mange direkte stygge og ustelte kvinner har kjekke menn?

Det selges mange fine BH som klarer å forstørre bryster uten at du må operere deg.

Lykke til!

Hjelper ikke at BH'en forstørrer puppene, når man har bruk for puppene (sex) så har man jo ikke på den likevel..

Jo, han synes nok jeg er fin, men det er liksom rart hvordan menn likevel må se hundrevis av andre nakne damer, og at det er disse de onanerer til og fantaserer om. Da føler man jo ikke seg som verdens fineste for ham akkurat..

Gjest Daisy
Skrevet

I grunn glad for at det (etter all sannsynlighet) ikke runkes til bilder av meg :P

Gjest hvorfor det då
Skrevet

I grunn glad for at det (etter all sannsynlighet) ikke runkes til bilder av meg :P

liker du ikke tanken på at noen kan tenne på deg?

Gjest Daisy
Skrevet

Hjelper ikke at BH'en forstørrer puppene, når man har bruk for puppene (sex) så har man jo ikke på den likevel..

Jo, han synes nok jeg er fin, men det er liksom rart hvordan menn likevel må se hundrevis av andre nakne damer, og at det er disse de onanerer til og fantaserer om. Da føler man jo ikke seg som verdens fineste for ham akkurat..

Uannsett hvordan man ser ut, ser mannen på andre damer :o)

Gjest Daisy
Skrevet

liker du ikke tanken på at noen kan tenne på deg?

He, he, jo selvfølgelig. Var bare litt humor. Så for meg en gammel gris sitte å runke til bilde av meg.

Gjest nip/ truck
Skrevet

Men ser man bra ut eller ser ut som damene han ser på, så føles det sikkert ikke så ille...

Gjest Daisy
Skrevet

Men ser man bra ut eller ser ut som damene han ser på, så føles det sikkert ikke så ille...

Du tror ikke det?

Tror alle jenter alltid har et eller annet de er misfornøyd med og at det alltid vil være andre jenter man vil synes er bedre enn seg selv.

Gjest pipsen
Skrevet

De er menn=dyr. De har dyriske instinkter og vi kan ikke gjøre noe med det. Kjenner en familie hvor dama er så vakker, velstelt og har pupper og alt sammen på plass (blir av og til misunnelig), men hennes mann er utro likevel.

De fleste menn liker ikke silikonpupper, forresten.

Gjest pipsen
Skrevet

Når en mann slutter å se på andre damer vil det mest sannsynlig bety at han har blitt impotent.

Ser vi (jenter)ikke på andre kjekke menn, men elsker likevel våre egne (kaskje mindre kjekke, men VÅRE EGNE)?:)

Gjest pipsen
Skrevet

Du tror ikke det?

Tror alle jenter alltid har et eller annet de er misfornøyd med og at det alltid vil være andre jenter man vil synes er bedre enn seg selv.

Helt enig med deg, Daisy!

Mannfolk snur etter meg (og min mann er så stolt), men jeg synes likevel at puppene mine er litt for små, øynene mine er litt for forskjellige,håret er litt for tynt osv. Rumpa mi henger ikke ved knærne, så jeg må være glad for dette i hvert fall:)))

Nå er jeg blek og veldig tyn i tillegg etter en SA på mandag, ligger på sofaen og gråter, men for min mann er jeg pen likevel.

Jaaaa. Det er noe rart med mannfolk...

Gjest Daisy
Skrevet

Når en mann slutter å se på andre damer vil det mest sannsynlig bety at han har blitt impotent.

Ser vi (jenter)ikke på andre kjekke menn, men elsker likevel våre egne (kaskje mindre kjekke, men VÅRE EGNE)?:)

Jo, akkurat sånn mener jeg også at det er.

Gjest Daisy
Skrevet

Helt enig med deg, Daisy!

Mannfolk snur etter meg (og min mann er så stolt), men jeg synes likevel at puppene mine er litt for små, øynene mine er litt for forskjellige,håret er litt for tynt osv. Rumpa mi henger ikke ved knærne, så jeg må være glad for dette i hvert fall:)))

Nå er jeg blek og veldig tyn i tillegg etter en SA på mandag, ligger på sofaen og gråter, men for min mann er jeg pen likevel.

Jaaaa. Det er noe rart med mannfolk...

Jeg har det på samme måte. Tidligere var jeg misfornøyd med at lårene mine var for tynne. Nå kunne jeg ønske de var sånn de var da. he, he. Vil ha det man ikke har selv, vet du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...