Gå til innhold

Serien nip/tuck på tv3 i går

Anbefalte innlegg

Gjest nip/ truck
Skrevet

Du tror ikke det?

Tror alle jenter alltid har et eller annet de er misfornøyd med og at det alltid vil være andre jenter man vil synes er bedre enn seg selv.

Joda, men om man likner litt på damene han ser på, dvs er slank og har pupper og ellers er fin, så må det jo være lettere. Da ser han jo på noen en likner på, og som en kan "måle" seg med.

Det hadde vært like ille om han fesk tente å så på bare mørkhudede damer eller feite damer (big mamas), for da hadde jeg heller ikke vært i "samme klasse".

Gjest nip/ truck
Skrevet

De er menn=dyr. De har dyriske instinkter og vi kan ikke gjøre noe med det. Kjenner en familie hvor dama er så vakker, velstelt og har pupper og alt sammen på plass (blir av og til misunnelig), men hennes mann er utro likevel.

De fleste menn liker ikke silikonpupper, forresten.

De burde greie å kontrollere seg, for de eER jo ikke dyr da..

Nei de liker ikke silikonpupper på egen dame, men de elsker å se på damer med det.

Typisk at når en førtses har små så hjelper ikke operasjon engang, for de skal ha ekte vare.. Dobbeltmoral

Gjest den glade pipsen
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Tidligere var jeg misfornøyd med at lårene mine var for tynne. Nå kunne jeg ønske de var sånn de var da. he, he. Vil ha det man ikke har selv, vet du.

Jeg har begynt å få rynker i tillegg!! Uff. Men de er mine og viser bare at jeg har levd et liv:) Trøster meg med det.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Joda, men om man likner litt på damene han ser på, dvs er slank og har pupper og ellers er fin, så må det jo være lettere. Da ser han jo på noen en likner på, og som en kan "måle" seg med.

Det hadde vært like ille om han fesk tente å så på bare mørkhudede damer eller feite damer (big mamas), for da hadde jeg heller ikke vært i "samme klasse".

3 år: Hun ser seg i speilet og ser en dronning!

8 år: Hun ser seg i speilet og ser Askepott.

15 år: Hun ser seg i speilet og ser en Stygg Stesøster (Mamma, jeg kan ikke gå på skolen når jeg ser sånn ut!)

20 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/ forlang, for rett/ for krøllete" - men bestemmer seg for å gå ut likevel.

30 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/ for lang, for rett/ for krøllete" - men finner ut at hun ikke har tid til å fikse det, så hun går ut likevel.

40 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/ for lang, for rett/ for krøllete" - men sier til seg selv "jeg er i det minste ren", og går ut likevel.

50 år: Hun ser seg i speilet og ser "jeg er", og går dit hun har lyst til å gå.

60 år: Hun ser seg i speilet og minner seg selv om alle de som ikke kan se seg i speilet lenger. Hun går ut og erobrer verden.

70 år: Hun ser seg i speilet og ser visdom, latter og muligheter. Hun går ut og nyter livet.

80 år: Hun gidder ikke å se. Hun putter på seg en lilla hatt og går ut for å ha det gøy med verden.

Kanskje skulle vi alle tatt på den lilla hatten litt tidligere.

Gjest Daisy
Skrevet

Men han tenner jo ikke bare på disse damene? Tenner jo på deg...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg har begynt å få rynker i tillegg!! Uff. Men de er mine og viser bare at jeg har levd et liv:) Trøster meg med det.

Vi kommer alle dit ;o)

Gjest pipsen
Skrevet

Vi kommer alle dit ;o)

Det er merkelig, men mine venner sier at etter at jeg hadde mistet min mor, mistet jeg også stemmen min. Nå høres jeg ut som en mye eldre kjærring:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...