Gå til innhold

Håper det kommer mange gladmeldinger i dag (Kina)

Anbefalte innlegg

Hadde så veldig tro på at dette var dagen - nå er vi veldig klar for tildeling!! Håper virkelig det strømmer inn med gladmeldinger snart, synes ikke vi behøver å vente så lenge etter USA...

Har også fått bekreftet fra Inor at tildelingene er på vei, - og vi blir mange! Både oktober og november er med, så vi blir visst 9 par, - så om det er noen av dere der ute så hadde det vært koselig med et livstegn!

SNART!!!!!!!

Fortsetter under...

Gjest Hunan-mor

En av de sentrale personene i Kina-teamet er ikke på jobb i dag - og jobber dermed ikke med å få papirene ferdig i dag. (Papirene er jo i foreningen, det er bare snakk om å få unna alt det formelle...!!)

Var SÅÅÅ sikker på at telefonen skulle ringe i dag! Er like før noen i hvite frakker må komme og hente meg...

Og jeg som trodde det skulle være så mye enklere med barn nummer to..

Gjest sommerfugler i magen

En av de sentrale personene i Kina-teamet er ikke på jobb i dag - og jobber dermed ikke med å få papirene ferdig i dag. (Papirene er jo i foreningen, det er bare snakk om å få unna alt det formelle...!!)

Var SÅÅÅ sikker på at telefonen skulle ringe i dag! Er like før noen i hvite frakker må komme og hente meg...

Sa de at de helt sikkert ikke kom til å ringe i dag, eller.......

Jeg trodde også at jeg skulle være rolig og avbalansert, - men det er jo nesten verre enn første gang. Nå vet jeg jo at vi venter på noe helt fantastisk! Ja, det blir nok en lang helg for oss dette, men til mandag!!!!

Vi får vente sammen, og glede oss sammen! Nå er det like før!

Gjest Hunan-mor

Sa de at de helt sikkert ikke kom til å ringe i dag, eller.......

Sa bare at en bestemt person som noen spurte etter, ikke er der i dag - dermed kom personen som ringte ikke forbi sentralbordet. Der ville de bare si at alle må vente, de kan ikke si om det blir i dag eller en annen dag.

Dermed konkluderte jeg med at det ser dårlig ut... Æsj!!

Hvis noen flere vil prøve seg, er det bare fint. Legg i såfall inn beskjed her!

Sa bare at en bestemt person som noen spurte etter, ikke er der i dag - dermed kom personen som ringte ikke forbi sentralbordet. Der ville de bare si at alle må vente, de kan ikke si om det blir i dag eller en annen dag.

Dermed konkluderte jeg med at det ser dårlig ut... Æsj!!

Hvis noen flere vil prøve seg, er det bare fint. Legg i såfall inn beskjed her!

Hvorfor skal de være så lite hjelpsomme - vet de ikke at vi venter desperat her ute???

Fra Inor har vi bare fått beskjed om at det er underveis, men allikevel venter jeg desperat i dag, legger ikke fra meg mobilen et sekund :-))))

Annonse

Hvorfor skal de være så lite hjelpsomme - vet de ikke at vi venter desperat her ute???

Fra Inor har vi bare fått beskjed om at det er underveis, men allikevel venter jeg desperat i dag, legger ikke fra meg mobilen et sekund :-))))

Er visst ikke umulig at det kan skje noe i dag -vi krysser alt vi har. Tårene renne her må jeg innrømme. Lykke til alle sammen

Gjest Hunan-mor

Er visst ikke umulig at det kan skje noe i dag -vi krysser alt vi har. Tårene renne her må jeg innrømme. Lykke til alle sammen

Hva??? Vet du noe mer?? Eller er det jeg som overtolker? Tårene renner... Er det bare fordi det KAN skje noe? - eller HAR det skjedd noe??

Ja, jeg ER i ferd med å bli gal!

Hva??? Vet du noe mer?? Eller er det jeg som overtolker? Tårene renner... Er det bare fordi det KAN skje noe? - eller HAR det skjedd noe??

Ja, jeg ER i ferd med å bli gal!

Det kan skje i dag. De lovet ikke noe. Tårene renner allerede - skal ikke så my til om dagen. Jeg har det som deg - trodde jeg skulle være litt mer balansert denne gangen, men nei da. Det er vel slik det skal være.

Gjest Hunan-mor

Det kan skje i dag. De lovet ikke noe. Tårene renner allerede - skal ikke så my til om dagen. Jeg har det som deg - trodde jeg skulle være litt mer balansert denne gangen, men nei da. Det er vel slik det skal være.

Redd jeg må ha det inn med teskjeer.. Ringte du nå nettopp? Og da sa de at det kunne skje i dag???

De kan da ikke si det med mindre det er rimelig stor sjanse!!!

- det er jo faktisk fortsatt noen timer igjen av dagen. Oj nå ble jeg veldig håpefull igjen - og enda mer svett

Redd jeg må ha det inn med teskjeer.. Ringte du nå nettopp? Og da sa de at det kunne skje i dag???

- det er jo faktisk fortsatt noen timer igjen av dagen. Oj nå ble jeg veldig håpefull igjen - og enda mer svett

Ja, det er noen timer igjen av dagen, og jeg håper fortsatt at noe kan skje, selv om jeg altså ikke bruker AF...

Vi får ønske hverandre lykke til!

Har snakket med AF idag og det er muligheter............

Har snakket med AF idag og det er muligheter............

He-he, nå må dere gi dere! Jeg sitter jo her på jobb og skjelver av forventning på deres vegne, selv om jeg ikke kjenner noen av dere!!

Gleden og forventningene deres er sannelig smittsomme...:-)

Håper det skjer i dag, ellers får dere ha en god helg!

mvh

Annonse

He-he, nå må dere gi dere! Jeg sitter jo her på jobb og skjelver av forventning på deres vegne, selv om jeg ikke kjenner noen av dere!!

Gleden og forventningene deres er sannelig smittsomme...:-)

Håper det skjer i dag, ellers får dere ha en god helg!

mvh

Så hyggelig at du skjelver sammen med oss, for jeg skjelver slik at jeg ikke treffer tastene riktig, og noen jobb får jeg ikke gjort i dag. Er på jobb, svarer på nødvendige telefoner, men altså ikke DEN telefonen!

Hei.

Krysser fingrene på deres vegne - håper det skjer noe veldig snart. Vi kom hjem på tirsdag etter nok en fantastisk reise til Midtens Rike. Lillesøster er helt fantastisk og storesøster tar alt det nye på en flott måte.

Vi var 3 dager ekstra i Beijing - før resten av gruppa kom og det var en utrolig opplevelse.

Lykke til!!!

Det er like spennende andre gangen!!!!!

Hilsen en stolt tobarnsmamma

:-) Godt det kom gladmelding idag alikevel da! :-)

snart foreldre

Hurra!!

Vi har fått tildelt en datter fra Jiangxi provinsen.

Gratulerer til dere andre som har fått tildeling, og ikke minst lykke til videre dere som fortsatt venter på telefon. Mange av oss vil nok komme til å reise sammens på hentereisen så vi får holde kontakten.Ha en fantastisk god helg!

Hurra!!

Gratulerer til dere andre som har fått tildeling, og ikke minst lykke til videre dere som fortsatt venter på telefon. Mange av oss vil nok komme til å reise sammens på hentereisen så vi får holde kontakten.Ha en fantastisk god helg!

G*R*A*T*U*L*E*R*E*R* med den lille prinsessen! :-)

Stor klem fra

Hurra!!

Gratulerer så mye til dere også! :-)

MVH

Hurra!!

Gratulerer så mye. :o)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...