Gå til innhold

Hold nu keft, mann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen sutrepaver...

Ja jeg synes leilighetene var dyre i utgangspunktet for så nedslitte objekter...men Oslo vest (Nordvest) i egen villa med hage ER dyrt!!!

Man kan da ikke klandre TV2 for at folk er skpetisk å kjøpe leiligheter gjennom tv... slik at det da er færre som byr.

"Egne" arbeidstimer blir IKKE vurdert så mye som om man leier fagmann hele veien. Selv om det er godkjent arbeid.

Mye av investeringen som deltakerne gjorde, var jo møbler.. og folk som kjøper leilighet til nærmere 2 mill. har gjerne egne møbler de vil ha med.. (JEG ville ha kastet ut noe, puttet inn noe nytt og selvfølgelig beholdt noe)

Gjest sandex
Skrevet

Ja, jeg synes SÅÅÅÅÅÅ synd i de atte! :) Det var de selv som ville være med på det, og visste risikoen var der !

Gjest Grumpy
Skrevet

For noen sutrepaver...

Ja jeg synes leilighetene var dyre i utgangspunktet for så nedslitte objekter...men Oslo vest (Nordvest) i egen villa med hage ER dyrt!!!

Man kan da ikke klandre TV2 for at folk er skpetisk å kjøpe leiligheter gjennom tv... slik at det da er færre som byr.

"Egne" arbeidstimer blir IKKE vurdert så mye som om man leier fagmann hele veien. Selv om det er godkjent arbeid.

Mye av investeringen som deltakerne gjorde, var jo møbler.. og folk som kjøper leilighet til nærmere 2 mill. har gjerne egne møbler de vil ha med.. (JEG ville ha kastet ut noe, puttet inn noe nytt og selvfølgelig beholdt noe)

Det jeg reagerte mest på her var at han sier at de sitter igjen med lite fordi de bl.a. måtte trekke fra det de overskred budsjettet med!? Det var da for f. de selv som var ansvarlig for overskridelsene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...