Gå til innhold

Har noen andre også slitt med fedre som ikke kan akseptere en "annerledes" sønn?

Anbefalte innlegg

Gjest feil sønn
Skrevet

Hadde en av mine vanlige krangler med faren min i går. Jeg føler at jeg aldri har vært "vellykket" nok for ham.

Jeg har aldri likt eller vært flink i idrett eller vært flink på skolen eller fotballinteressert. Jeg var 30 da jeg fikk diagnosen Aspergers (høyt fungerende autisme) og jeg har vært veldig feit, bl.a. fordi han kjeftet på meg hele tiden fordi jeg spiste for mye, feil mat eller for fort, noe som førte til at jeg begynte å trøstespise og det kom ut av kontroll da jeg flyttet for meg selv. Han har fått den perfekte klonen av seg selv i svogeren min og de har det forholdet vi to aldri har hatt. Alt det jeg likte å gjøre eller var flink i som barn var feil, alt han likte var riktig.

Gjest feil sønn
Skrevet

Har du lest om narsissisme?

Jeg er ikke det!

Det jeg mener er at faren min har aldri kunnet akseptere at sønnen hans ikke ble som han ønsket.

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg er ikke det!

Det jeg mener er at faren min har aldri kunnet akseptere at sønnen hans ikke ble som han ønsket.

nei, hørtes mer ut som om HAN hadde trekkene...

Gjest føler seg sviktet
Skrevet

jeg har ikke AS så det er sagt. Har ikke noen funksjonshemninger. Men faren min har rett og slett aldri likt meg. Han har aldri akseptert den jeg er, at jeg aldri har vært noen sportsjente slik som søstra mi. Har interessert meg for helt andre ting enn han.

Nevner dette for å understreke at det ikke trenger å være funksjonshemninger som gjør at foreldre ikke aksepterer barna sine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...