Gå til innhold

Glad i penger

Anbefalte innlegg

Gjest tjener-bra
Skrevet

Jeg har lite penger, masse tid, stor familie og gode venner; -et godt liv :o)

Jeg har alt det du nevner også, men det er ganske komfortabelt nå man i tillegg har en romslig økonomi.

Gjest sussilei
Skrevet

Litt over gjnnomsnitts-lønn er jo greit nok....

Vi er to og har rundt 1 300 000 i året.,men det blir fort brukt opp allikevel!

Tjener dere sånn om trent 50/50 eller tjener mannen 1,1 og dama 0,2 ?

Hva jobber dere med da ?

Gjest sussilei
Skrevet

Jeg har alt det du nevner også, men det er ganske komfortabelt nå man i tillegg har en romslig økonomi.

har ikke nødvendigvis romslig økonomi selv om man tjener mye....er vår erfaring. kommer an på hvor mange dere er, hvor stort lån dere har osv. Dersom du er alene og bor i oslo, og har tenkt å kjøpe deg leilighet så er det vel omtrent så vidt du klarer deg, tenker jeg.

Jeg tjener omtrent det samme som deg, og har det greit, men ikke overflod, akkurat.

Gjest Daisy
Skrevet

Markedssjef.

Spennende. Det skal bli hadde jeg tenkt.

Gjest tjener-bra
Skrevet

har ikke nødvendigvis romslig økonomi selv om man tjener mye....er vår erfaring. kommer an på hvor mange dere er, hvor stort lån dere har osv. Dersom du er alene og bor i oslo, og har tenkt å kjøpe deg leilighet så er det vel omtrent så vidt du klarer deg, tenker jeg.

Jeg tjener omtrent det samme som deg, og har det greit, men ikke overflod, akkurat.

Bor i rekkehus i mindre by, er samboer, og har 280.000,- i lån. 350.000 i bankinnskudd, og aksjer som pr i dag er verdt 160.000,- Da er økonomien min det jeg kaller romslig.

Slipper å snu på hver krone.

Gjest sussilei
Skrevet

Bor i rekkehus i mindre by, er samboer, og har 280.000,- i lån. 350.000 i bankinnskudd, og aksjer som pr i dag er verdt 160.000,- Da er økonomien min det jeg kaller romslig.

Slipper å snu på hver krone.

Det er dette med mindre by som skiller oss, tydeligvis... Dyrt å bo i Oslo ! Huff !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...