Gjest tjener-bra Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Jeg har lite penger, masse tid, stor familie og gode venner; -et godt liv ) Jeg har alt det du nevner også, men det er ganske komfortabelt nå man i tillegg har en romslig økonomi. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Litt over gjnnomsnitts-lønn er jo greit nok.... Vi er to og har rundt 1 300 000 i året.,men det blir fort brukt opp allikevel! Tjener dere sånn om trent 50/50 eller tjener mannen 1,1 og dama 0,2 ? Hva jobber dere med da ? 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Jeg har alt det du nevner også, men det er ganske komfortabelt nå man i tillegg har en romslig økonomi. har ikke nødvendigvis romslig økonomi selv om man tjener mye....er vår erfaring. kommer an på hvor mange dere er, hvor stort lån dere har osv. Dersom du er alene og bor i oslo, og har tenkt å kjøpe deg leilighet så er det vel omtrent så vidt du klarer deg, tenker jeg. Jeg tjener omtrent det samme som deg, og har det greit, men ikke overflod, akkurat. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Markedssjef. Spennende. Det skal bli hadde jeg tenkt. 0 Siter
Gjest tjener-bra Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 har ikke nødvendigvis romslig økonomi selv om man tjener mye....er vår erfaring. kommer an på hvor mange dere er, hvor stort lån dere har osv. Dersom du er alene og bor i oslo, og har tenkt å kjøpe deg leilighet så er det vel omtrent så vidt du klarer deg, tenker jeg. Jeg tjener omtrent det samme som deg, og har det greit, men ikke overflod, akkurat. Bor i rekkehus i mindre by, er samboer, og har 280.000,- i lån. 350.000 i bankinnskudd, og aksjer som pr i dag er verdt 160.000,- Da er økonomien min det jeg kaller romslig. Slipper å snu på hver krone. 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Bor i rekkehus i mindre by, er samboer, og har 280.000,- i lån. 350.000 i bankinnskudd, og aksjer som pr i dag er verdt 160.000,- Da er økonomien min det jeg kaller romslig. Slipper å snu på hver krone. Det er dette med mindre by som skiller oss, tydeligvis... Dyrt å bo i Oslo ! Huff ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.