Gå til innhold

Sydentur for 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min, (22 og 23år) har tenkt oss til synden midten av juli. Noen som har noen bra steder å anbefale? Har tenkt på Bulgaria....

Fortsetter under...

Gjest Big Mac
Skrevet

"Jeg og kjæresten min, (22 og 23år) har tenkt oss til synden midten av juli."

Trenger da ikke dra ut av norge for å oppleve synden!

:-)

Skrevet

"Jeg og kjæresten min, (22 og 23år) har tenkt oss til synden midten av juli."

Trenger da ikke dra ut av norge for å oppleve synden!

:-)

Neida, jeg vet det. Men vi ser hverandre så sjelden så vi kunne tenke oss å kåmme litt bort å nyte kun hverandre. Men vi har sett på alternativer ferier på sørlandet også :o)

Gjest Big Mac
Skrevet

Neida, jeg vet det. Men vi ser hverandre så sjelden så vi kunne tenke oss å kåmme litt bort å nyte kun hverandre. Men vi har sett på alternativer ferier på sørlandet også :o)

Klart det er koselig med en utenlandstur. Jeg prøvde bare å tulle litt med at du har skrevet synden istedet for syden... ;-)

Gjest henger meg på
Skrevet

synden finner dere vel til og med hjemme? :P

Skrevet

Klart det er koselig med en utenlandstur. Jeg prøvde bare å tulle litt med at du har skrevet synden istedet for syden... ;-)

Aha, så skriveleifen min nå ;o)

Annonse

Gjest drutten
Skrevet

Tror de er veldig syndige nede på sørlandet. Der er det mange bedehus.

Gjest kjerringa mot strømmen
Skrevet

Finn dere en gresk øy uten for mange turister og dyrk kjærligheten og ev. synden :o)

Hva med øyhopping ? Det kan være spennnede. Se på San Torini - det tror jeg kunne være noe for dere - eller Naxos. God ferie!

Gjest soundtrack
Skrevet

Herregud. Du kan ikke akkurat være blant de skarpeste knivene i skuffen...

Skrevet

Bulgaria er å anbefale, det er også Rhodos hvis dere er glad i fest og uteliv, og også kultur. Tyrkia er også bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...