snehvit80 Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Jeg og kjæresten min, (22 og 23år) har tenkt oss til synden midten av juli. Noen som har noen bra steder å anbefale? Har tenkt på Bulgaria.... 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 "Jeg og kjæresten min, (22 og 23år) har tenkt oss til synden midten av juli." Trenger da ikke dra ut av norge for å oppleve synden! :-) 0 Siter
snehvit80 Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 "Jeg og kjæresten min, (22 og 23år) har tenkt oss til synden midten av juli." Trenger da ikke dra ut av norge for å oppleve synden! :-) Neida, jeg vet det. Men vi ser hverandre så sjelden så vi kunne tenke oss å kåmme litt bort å nyte kun hverandre. Men vi har sett på alternativer ferier på sørlandet også ) 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Neida, jeg vet det. Men vi ser hverandre så sjelden så vi kunne tenke oss å kåmme litt bort å nyte kun hverandre. Men vi har sett på alternativer ferier på sørlandet også ) Klart det er koselig med en utenlandstur. Jeg prøvde bare å tulle litt med at du har skrevet synden istedet for syden... ;-) 0 Siter
Gjest henger meg på Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Neida, jeg vet det. Men vi ser hverandre så sjelden så vi kunne tenke oss å kåmme litt bort å nyte kun hverandre. Men vi har sett på alternativer ferier på sørlandet også ) synden finner dere vel til og med hjemme? 0 Siter
snehvit80 Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Skrevet 11. juni 2004 Klart det er koselig med en utenlandstur. Jeg prøvde bare å tulle litt med at du har skrevet synden istedet for syden... ;-) Aha, så skriveleifen min nå ;o) 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 http://www.dinside.no/reise/ http://www.dinside.no/php/reise/restplass/liste.php 0 Siter
Gjest drutten Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Tror de er veldig syndige nede på sørlandet. Der er det mange bedehus. 0 Siter
Gjest kjerringa mot strømmen Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Finn dere en gresk øy uten for mange turister og dyrk kjærligheten og ev. synden ) Hva med øyhopping ? Det kan være spennnede. Se på San Torini - det tror jeg kunne være noe for dere - eller Naxos. God ferie! 0 Siter
Gjest soundtrack Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Neida, jeg vet det. Men vi ser hverandre så sjelden så vi kunne tenke oss å kåmme litt bort å nyte kun hverandre. Men vi har sett på alternativer ferier på sørlandet også ) Herregud. Du kan ikke akkurat være blant de skarpeste knivene i skuffen... 0 Siter
davino Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Bulgaria er å anbefale, det er også Rhodos hvis dere er glad i fest og uteliv, og også kultur. Tyrkia er også bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.