Gå til innhold

Forbrytersk!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Kjæresten min har vært på kino og sett den nye Harry Potter filmen UTEN meg! Han har gått med kompis i stedet:-o..

Hvilken sviker!

Vi er ALDRI enig om kinofilmer men denne visste vi at begge ville se! Kunne de ikke heller sett et eller annet teit som bare de er interessert i da, om de først måtte ditche meg så ufint?

Jeg spør alltid type først! Jeg har to biletter til Schools out -festival er det en passe hevn å gå dit med noen HELT andre tro..;)?

Han påstår at han hadde så kullsort samvittighet at han ikke husker filmen og at vi kan se den på mandag og at jeg kan få så stor popcorn jeg vil, men den er for billig synes jeg;)

Og hva gjorde jeg mens de hygget seg på kino? INTET!!, var tidlig ferdig på jobb nemlig, og helt klar for å finne på noe kjekt.. Og jeg hadde telefonen påskrudd og. Grrr..

Måtte bare dele min frustrasjon her..

Hørt maken til forræderi? ;-)

Skrevet

Dette er jo egentlig et slags utroskap, og tråden din burde ha vært postet på samliv.

Hvordan kan dere være sammen etter dette?

Med vennlig hilsen

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Dette må straffes hardt. Jeg foreslår seksuellt avhold i tre måneder. (Det burde du klare)

mariaflyfly
Skrevet

For en dust! Gubben skal i morra - uten meg! Jeg går for tida rundt med all maten til lillefrøkna som ikke vil ha flaske. Håper den kommer på Babybio snarest, så får jeg heller se den der.

laguna1365380434
Skrevet

Dette er jo egentlig et slags utroskap, og tråden din burde ha vært postet på samliv.

Hvordan kan dere være sammen etter dette?

Med vennlig hilsen

*nikker*

Det blir hardt nå ja! ;)

laguna1365380434
Skrevet

Dette må straffes hardt. Jeg foreslår seksuellt avhold i tre måneder. (Det burde du klare)

Minst! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

For en dust! Gubben skal i morra - uten meg! Jeg går for tida rundt med all maten til lillefrøkna som ikke vil ha flaske. Håper den kommer på Babybio snarest, så får jeg heller se den der.

Sant?

Vi får trøste oss med at det sikkert ikke er så grønnlenge til den kommer på video. Jeg går ikke i noe tilfelle og ser den omigjen på mandag med den landsforæderen i hvertfall..;)

*snurt*

Skrevet

"Han påstår at han hadde så kullsort samvittighet at han ikke husker filmen [..]"

Haha, var'n full eller? ;D

Jeg skal se den i kveld, og sambo vil ikke være med engang *dypt fornærmet*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...