Gå til innhold

tildeling - en gledens dag

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfugler i magen

Hurra!! Vi har fått tildeling i dag. Ei søt jente som fyller 1 år på onsdag. Jiangxi provinsen - Shanggao welfare institute. Endelig kunne jeg sette meg ned for å formidle den gode nyheten. Vi har kost oss med familiefeiring.Gratulerer til alle dere andre som har fått tildeling. Så flott å lese om dere. Lykkerus..... Kan se ut som vi reiser sammen med både "snart 4" og "hunan mor". Gleder oss til å bli kjent med dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149697-tildeling-en-gledens-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og et rungende hurra for ei skjønn lita jente. Hva sier storesøster - er hun glad og stolt?

Kan tenke meg at dere har feiret. Hørte dere helt ned hit - i hvertfall nesten :-))

Lykke til med eksamen. Kanskje ikke så lett å konsentrere seg.......

Ser at det finnes en egen yahoo gruppe for de som adopterer fra Shanggao.

http://groups.yahoo.com/group/ShanggaoFam/

Annonse

Annonse

snart foreldre

Gratulerer masse med jenta!

Vi har også fått tildelt ei jente fra Shanggao Social Welfare Institute. Hun har 13 måneders dag i dag!

Vi ser frem til å bli kjent med dere andre som skal til samme barnehjem, gratulasjoner til dere alle sammen fra oss i nord.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...