Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kanskje vi kvalifiserer? Når jeg regner etter, har vi tilbakelagt nokså nøyaktig 5 år og 8 måneders ventetid i løpet av tre prosesser. Et gjennomsnitt på litt i underkant av 2 år pr. prosess.(Dette inkluderer selvsagt ikke alle årene før vi tok endelig bestemmelse om å adoptere.)

I disse dager har vi hatt vår tredje Gudegave hos oss i 6 måneder, tiden flyr! I siste VB - blad var det forresten bilde av henne.*stolt* Tenk, det blir et fantastisk resultat av all denne ventingen!

Ellers benytter jeg anledningen til å gratulere alle som har fått godkjenninger, tildelinger eller reisebeskjed siden sist.

Hilsener fra en umåtelig lykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149721-verdensmestere-i-%C3%A5-vente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Lurte på om jeg skulle kommentere bildet, men fant ut at jeg skulle la være til du eventuelt skrev noe selv. :-) En bedårende skjønnhet, Gudegave nr 3.

Når du er inne på venting, så venta vi til sammen 2 år og 9 mnd på våre to gutter, og da regner jeg _ikke_ året karantene før vi kunne begynne på adopsjon nr 2. Vi slapp unna uten for mange tuber tålmodighetskrem, vi da.

(Nå har jeg forresten endelig fått orden på datamaskinene mine etter et par måneder i ingenmannsland der ting har fungert sånn halvveis, så nå skal du se det kommer en mail snart.)

Jeg også lurte på om jeg skulle skrive noe om bildet på eget initiativ, men nå har du gitt en naturlig åpning selv, og da henger jeg meg på.

For ei nydelig jente! Skjønner godt at du er kjempestolt :-)

Jammen er de vel verdt å vente på disse gullene (mine to driver akkurat nå og bader i vannsprederen - henrykt hyling utenfor).

Annonse

Annonse

Jeg også lurte på om jeg skulle skrive noe om bildet på eget initiativ, men nå har du gitt en naturlig åpning selv, og da henger jeg meg på.

For ei nydelig jente! Skjønner godt at du er kjempestolt :-)

Jammen er de vel verdt å vente på disse gullene (mine to driver akkurat nå og bader i vannsprederen - henrykt hyling utenfor).

Tusen takk, javisst er de verdt all ventingen.

P.S. Vannspreder? Det trenger vi ikke her nord for tiden... Men litt kjølig å løpe naken rundt i regnværet muligens...;)

Lurte på om jeg skulle kommentere bildet, men fant ut at jeg skulle la være til du eventuelt skrev noe selv. :-) En bedårende skjønnhet, Gudegave nr 3.

Når du er inne på venting, så venta vi til sammen 2 år og 9 mnd på våre to gutter, og da regner jeg _ikke_ året karantene før vi kunne begynne på adopsjon nr 2. Vi slapp unna uten for mange tuber tålmodighetskrem, vi da.

(Nå har jeg forresten endelig fått orden på datamaskinene mine etter et par måneder i ingenmannsland der ting har fungert sånn halvveis, så nå skal du se det kommer en mail snart.)

Jeg tok heller ikke med de to karanteneråene, altså. Det hadde vært veldig hyggelig med en liten oppdatering fra dere. Venter spent. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...