Gjest Uglemor Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Jeg mistet en vinflaske så den knuste. Naboen sier at jeg skal ta vare på flaskehalsen med korken i, så får jeg en ny på polet. Kan det stemme?? 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Ja! Er det sant?? Da setter jeg kursen for polet da ) 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Er det sant?? Da setter jeg kursen for polet da ) dette har jeg gjort EN gang... så lenge flasken ikke er open så går det bra (flaskehalsen) bare å si den eksploderte!?! 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 dette har jeg gjort EN gang... så lenge flasken ikke er open så går det bra (flaskehalsen) bare å si den eksploderte!?! Så jeg må ikke fortelle at jeg mistet den, da? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Så jeg må ikke fortelle at jeg mistet den, da? jeg vet ikke, men jeg fortalte ikke sannheten;) mista den og i gulvet! bare si det sa poff:) 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 jeg vet ikke, men jeg fortalte ikke sannheten;) mista den og i gulvet! bare si det sa poff:) Okei.. Får si det jeg og da:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.