Gå til innhold

Hva betyr ordet "løp"

Anbefalte innlegg

Gjest løperen
Skrevet

Altså hva er et løp- hvis man skal forklare det. Eks

* Et livslangt løp

* Et utdanningsløp

* Et langvarig løp

Fortsetter under...

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Fra Fødsel til død,

Fra A til Å,

Fra start til mål.

Gjest løperen
Skrevet

"om tid: det å gå, forløp jeg ringer deg i l-et av dagen / vi skulle vite det i l-et av uka / i det lange l- (etter eng. in the long run) i lengden, til slutt, når alt kommer til alt i det lange l- lønner det seg å kjøpe kvalitetsvarer"

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=l%F8p&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Kan det være avbrekk i et "løp"?

§6 i opplæringsloven:

Alle voksne som er tatt inn til videregående opplæring (dette gjelder voksenopplæring), har rett til å fullføre opplæringsløpet.

Sammenhengende eller?

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Kan det være avbrekk i et "løp"?

§6 i opplæringsloven:

Alle voksne som er tatt inn til videregående opplæring (dette gjelder voksenopplæring), har rett til å fullføre opplæringsløpet.

Sammenhengende eller?

Da går det vel etter ditt løp, har du begynt så er det vel bare du som kan bryte det (eller karakterer;))

Uansett så har alle (husker ikke fra hvilket årstall) som er født etter 197- rett på videregående opplæring i sitt eget løp (tempo i dette tilfelle)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...