Gjest løperen Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Altså hva er et løp- hvis man skal forklare det. Eks * Et livslangt løp * Et utdanningsløp * Et langvarig løp 0 Siter
Gjest esk Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 "om tid: det å gå, forløp jeg ringer deg i l-et av dagen / vi skulle vite det i l-et av uka / i det lange l- (etter eng. in the long run) i lengden, til slutt, når alt kommer til alt i det lange l- lønner det seg å kjøpe kvalitetsvarer" http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=l%F8p&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Fra Fødsel til død, Fra A til Å, Fra start til mål. 0 Siter
Gjest løperen Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 "om tid: det å gå, forløp jeg ringer deg i l-et av dagen / vi skulle vite det i l-et av uka / i det lange l- (etter eng. in the long run) i lengden, til slutt, når alt kommer til alt i det lange l- lønner det seg å kjøpe kvalitetsvarer" http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=l%F8p&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j Kan det være avbrekk i et "løp"? §6 i opplæringsloven: Alle voksne som er tatt inn til videregående opplæring (dette gjelder voksenopplæring), har rett til å fullføre opplæringsløpet. Sammenhengende eller? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Kan det være avbrekk i et "løp"? §6 i opplæringsloven: Alle voksne som er tatt inn til videregående opplæring (dette gjelder voksenopplæring), har rett til å fullføre opplæringsløpet. Sammenhengende eller? Da går det vel etter ditt løp, har du begynt så er det vel bare du som kan bryte det (eller karakterer;)) Uansett så har alle (husker ikke fra hvilket årstall) som er født etter 197- rett på videregående opplæring i sitt eget løp (tempo i dette tilfelle) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.