Gjest ikke bare litt fortvilet Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Her er min historie: For ca. 18 mnd. siden begynte jeg i ny jobb, et vikariat. Jeg sa opp den gamle jobben siden jeg har god kompetanse og mye erfaring å falle tilbake på. Så langt alt vel. I vinter ble jeg syk med en alvorlig diagnose, og ble i all hast operert på sykehuset - ikke mindre enn 2 ganger! Iflg. min lege så må jeg ha 1-2 operasjoner til før jeg er ferdig. Dette kan strekke seg over min. 3-6 måneder! Jeg har gått sykemeldt ut mai måned og har nå begynt i aktiv sykemelding. Nå løper vikariatet mitt ut og jeg står uten jobb/inntekt. Jeg har veldig mange tanker om sykdommen og føler at når dette kommer i tillegg så blir det rett og slett for mye. Må jeg selge leilighet og bil og flytte hjem til min gamle mor på minstepensjon for å overleve? Hvilke rettigheter har jeg? Noen som kan komme med forslag/innspill/gode ideer? -alt mottas med takk 0 Siter
tiliti Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Du vil iallefall få sykepenger tilsvarende dagpenger, her er litt info om beregning av dagpenger: http://www.aetat.no/cgi-bin/aetat/imaker?id=5752 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.