Ihne Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Jeg er så glad for at det finnes mennesker som dere. Mange barn her i verden har det vanskelig, og så får de komme til familier som virkelig har ønsket seg et barn lenge, og får den kjærligheten det trenger. Jeg er glad! 0 Siter
ahg Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Takk for det. Husk også at vi som adopterer, rett og slett ønsker oss barn! Det er _ikke_ barmhjertighet eller hjelpemotiver som driver oss, men et oppriktig ønske om å få barn - som regel i en situasjon der det ikke er mulig å føde barn selv. 0 Siter
Gjest kinamamsen Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Takk for hyggelig innlegg, men jeg må nok dessverre innrømme at egoisme og et stort ønske om å få barn var våre edle motiver for å adoptere. Ellers så er det som det står i åpningsteksten på dette forumet at adopsjon er en flott måte å forene barn som ikke har foreldre med foreldre som ikke har barn på. I alle fall har våre to adopsjoner, som har resultert i to flotte døtre for oss, blitt vår store lykke og berikelse her i livet ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.