Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Det er en stund siden jeg sist var inne på denne siden nå. Forrige mandag kom vi hjem fra Colombia etter et opphold i Pasto/Santa Marta/Bogota på til sammen fem uker. Med oss hadde vi verdens nydeligste gutt på to år.

Alt har gått langt over våre forventninger, og ingen av mine bekymringer (og de var ikke få...) slo til!

Selve overtakelsen av gutten vår gikk ganske fint. Han gråt ikke, men var litt stille og beskjeden de første to dagene. Så tødde han opp, og den dagen vi skulle intervjues av ICBF var det full aktivitet og fullt volum!!

Pasto er en koselig liten by (ihvertfall i Colombiansk målestokk), og vi fikk dagene i de første to ukene til å gå med lek, kafebesøk, shopping m.m. De neste to ukene ble tilbrakt på Colombias karibiske kyst, nærmere bestemt Santa Marta. Gutten vår viste seg å være helt suveren i barnebassenget, han hoppet uti uten reservasjoner og vi tror han kommer til å bli en dyktig svømmer.

Vi tilbrakte også et par dager i Bogota på Halifax, og vi hilser spesielt til "Setesdal" m/fam.

Litt rot med papirer fra en uerfaren saksbehandler i ICBF førte til at oppholdet vårt ble ti dager lenger enn det kunne vært. Bortsett fra denne frustrasjonen har vi hatt et fantastisk opphold i Colombia. Dere som står på reisefot kan bare glede dere!

For ikke å snakke om at det å bli foreldre faktisk er bedre enn forventet - og forventeningene våre var ikke spesielt lave etter flere år med barnløshet. Sønnen vår er en aktiv og blid gutt. Det går i hudre stort sett hele dagen, men så sover han til gjengjeld godt hele natta. Han er kjærlig og snill og i det hele tatt helt herlig. Nå skal vi kose oss her hjemme alle tre en uke til før pappa skal tilbake på jobb.

Lykkelig hilsen fra..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149808-hjemme-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen hjem.

Det var godt å se at det har gått så bra med dere. Her i huset har vi nedtelling nå om dagen. Vi drar til Colombia på lørdag og får prinsessa vår på tirsdag. Vi er så spent, så spent. Da gjør det godt å lese at ting har gått fint.

Lykke til med deres nye tilværelse som en ordentlig familie, og så håper jeg dere får en lang og fin sommer med mye bading med lille prinsen deres.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149808-hjemme-igjen/#findComment-955300
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt har gått bra, og velkommen hjem:o)

Er det mulig å få komme i kontakt med deg??

Vi har nemlig fått Pasto som distrikt, og er veldig nysgjerrig på ALT...!

Vi hadde et flott opphold i Pasto og jeg deler gjerne erfaringene med deg.

Send meg en mail på [email protected] så får du telefonnummeret mitt!

Vi snakkes!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149808-hjemme-igjen/#findComment-955858
Del på andre sider

Hei! Og velkommen heim. Borte bra men hjemme best!

Vi reiser avgårde søndag og vi får også ei nyderlig prinsesse på tirsdag.

Var dere på Irotama på Santa Marta og var det bra? Var det flere norske familier der?

Hils`n

Vi var på Irotama på Santa Marta, og det er et kjempebra anlegg! Vi traff ingen andre norske familier, men en amerikansk og en nederlandsk familie. Det er lavsesong i karibien nå, så vi hadde bassenget for oss selv enkelte dager.

Ulempen med dette feriestedet er at det ikke er særlig mye å se på utenfor anlegget. Hvis man skal være der i to uker slik vi var, får man etterhvert lyst til å utforske mer enn abre selve resorten. Men selve anlegget er som sagt kjempebra!

Hvis du har flere spørsmål skal jeg svare så godt jeg kan. Du finner epostadressen min nedenfor i svaret til "esi".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149808-hjemme-igjen/#findComment-955870
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...