Tobarnsmor-Brasil Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Hei! Ser lenger nede her at du etterlyser noen som har vært i Brasil. Jeg var i Sao Paulo i Brasil i 2002 og hentet et søskenpar. Kanskje jeg kan hjelpe med noe info? Hilsen 0 Siter
brasilia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hei. Endelig noen som har vært i Brasil!! Vi vet jo enda ikke hvilken alder vi får, men er godkjent for et barn på 0-3 år. Lurer veldig på om vi kan få tak i det vi måtte trenge til ey barn, produkter, kvalitet, hva vi bør ha, å ikke minst hva vi bør ta med oss nedover. Av mat, klær, leker,medisin osv. osv. osv. 0 Siter
Tobarnsmor-Brasil Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Skrevet 14. juni 2004 Hei. Har du en mailadresse? Hilsen 0 Siter
brasilia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hei. Har du en mailadresse? Hilsen Ja, men jeg er ikke så inni dette her!!! Er det lurt å gi den sånn uten videre her??? 0 Siter
Tobarnsmor-Brasil Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Ja, men jeg er ikke så inni dette her!!! Er det lurt å gi den sånn uten videre her??? Hei igjen! Du har nok helt rett i at det ikke er så lurt. Du kan kontakte meg på denne mail adressen hvis du ønsker; [email protected] Så tar vi det derfra. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.