Gjest Betatt Skrevet 13. juni 2004 Skrevet 13. juni 2004 Det er en stund siden jeg var inne og tittet på de fine barneklærne til SoriaMoria. I helgen "snuste" jeg litt for å se etter klær til frøkna som skal begynne på skolen i august, og så den nydeligste og flotte klesmodell jeg har sett på lenge! Er nesten helt sikker på at hun kommer fra Kina! 0 Siter
alcidia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Ja, er hun ikke en flott jente? Vet hvem hun er - og kan bekrefte at hun er adoptert fra Kina. Dere som vil titte på henne - finner flest bilder av henne på siden med kjoler på soriamoria.com 0 Siter
Gjest litchi - også betatt ! Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Næmmen hællan dussen, da !!! Som vi sier på mitt hjemsted... Utrolig, fantastiks nydelig lita jente ! 0 Siter
Gjest en annen kinamamma Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Jeg pleier ikke akkurat å legge inn klesbutikker og motekataloger på Mine Favoritter, - men nå har jeg gjort det! Hun der er jo bare aldeles skjønn!!! :-) 0 Siter
midnattsol Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Kjenner også dette vesle sjarmtrollet!!! Ei kjempesøt jente er hun, javisst kommer hun fra Kina 0 Siter
På`en igjen... Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Kjenner også dette vesle sjarmtrollet!!! Ei kjempesøt jente er hun, javisst kommer hun fra Kina Hei Midnattsol - hvordan går det med dere og A - er ny prosess på gang? sees snart 0 Siter
midnattsol Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hei Midnattsol - hvordan går det med dere og A - er ny prosess på gang? sees snart Hjemmebesøkene unnagjort! Nå venter vi bare på å få den endelige sosialrapporten som skal sendes til regiond nord. 0 Siter
På`en igjen... Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Hjemmebesøkene unnagjort! Nå venter vi bare på å få den endelige sosialrapporten som skal sendes til regiond nord. Ja da er vi litt foran dere i løypa - sendte inn til region Øst for 2 uker siden, sees på Voss ! S og R hilser 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.