laguna1365380434 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen. Jeg skåra med null poeng x2 pga at jeg jogga med discman og fordi jeg ikke kunne nevne norske samtidsforfattere i fleng... Dessuten hadde jeg ikke kule nok solbriller. Høh - Jeg hadde også dårlig peil på solbriller og korrekt musikkutstyr.. Også hadde jeg blitt begeistret for festinvitasjon og det var jo feil..(jeg skjønte jo det..) Men jeg er svært begeistret som type og blir nok derfor aldri riktig hipp.. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg hadde også dårlig peil på solbriller og korrekt musikkutstyr.. Også hadde jeg blitt begeistret for festinvitasjon og det var jo feil..(jeg skjønte jo det..) Men jeg er svært begeistret som type og blir nok derfor aldri riktig hipp.. Jeg er jo 33 1/2 år og ville vel kanskje vært for gammel til Natt&Dag fest....? Der er de fleste i begynnelsen av 20-årene. Men jeg frekventerer Mono og Nylon da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg er jo 33 1/2 år og ville vel kanskje vært for gammel til Natt&Dag fest....? Der er de fleste i begynnelsen av 20-årene. Men jeg frekventerer Mono og Nylon da. Det er da et par gæmliser i natt&dag? Mener det er ihvertfall et par av de gutta der som er eldre enn meg? (er tredve) Også nå er jeg ikke noen sucker for akkurat natt&dag, men jeg er som sagt svært generellt begeistret, og ville nok neppe avslå verken kjendisfest, tivoli eller øl&gøy som sådann. Jeg HAR stått på gjesteliste til divers hippe happenings og fester(man er innehaver av hippe slektninger;) som fikser sånt..), men tar det desverre altså lite pent.. Gleder meg som en gris, føler meg kul og i det hele tatt, alt som ikke kult er.. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Det er da et par gæmliser i natt&dag? Mener det er ihvertfall et par av de gutta der som er eldre enn meg? (er tredve) Også nå er jeg ikke noen sucker for akkurat natt&dag, men jeg er som sagt svært generellt begeistret, og ville nok neppe avslå verken kjendisfest, tivoli eller øl&gøy som sådann. Jeg HAR stått på gjesteliste til divers hippe happenings og fester(man er innehaver av hippe slektninger;) som fikser sånt..), men tar det desverre altså lite pent.. Gleder meg som en gris, føler meg kul og i det hele tatt, alt som ikke kult er.. Tja, om et par bekjente skulle dit og jeg ikke hadde annet ågjøre - da hadde jeg dratt! Jeg hadde jo ikke skilt meg ut. Dessuten leser jeg jo Natt&Dag nesten hver måned. Kjempefin å ha på t-banen hjem. Jeg er ofte enig med musikk &film-vurderingene. Kanskje jeg sank noen poeng på kulhetsskalaen der!!? Men noe vestkant-fest, åpning av fashionbutikk-party eller noe sånt - never!! 0 Siter
Klara Q Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 51 poeng - men er"ute" fordi jeg nekter å snuble i fulle unger på Quart.. Hehe. ("Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen.") 0 Siter
Lucretia Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg er jo 33 1/2 år og ville vel kanskje vært for gammel til Natt&Dag fest....? Der er de fleste i begynnelsen av 20-årene. Men jeg frekventerer Mono og Nylon da. Har aldri hørt om natt&dag fester.. kjenner til avisen, da... Men leser sjelden Dessuten synes jeg også mono er en fin plass så jeg valgte også det alternativet på den! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 57 poeng - og nest øverste kul-hylle til meg også. 0 Siter
nanna Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 54 poeng. 45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Har aldri hørt om natt&dag fester.. kjenner til avisen, da... Men leser sjelden Dessuten synes jeg også mono er en fin plass så jeg valgte også det alternativet på den! Sjekk ut Nylon også da. Det er min favoritt! Blir godt humør bare av tanken på stedet...fordi de spiller så bra musikk der. 0 Siter
Anki Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 hehe - jeg fikk denne: "15-30 poeng: Du gleder deg til sommerferien nå? Til å kunne dra til Larkollen der "Campingliv" ble spilt inn en gang? Husk å ta av før Moss" 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 hehe - jeg fikk denne: "15-30 poeng: Du gleder deg til sommerferien nå? Til å kunne dra til Larkollen der "Campingliv" ble spilt inn en gang? Husk å ta av før Moss" *knegg* 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 54 poeng. 45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen. På vei mot stjernene... 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 40 poeng. Hadde håpet på noe nærmere 10. Jeg er IKKE "kul". "........................." Joda, nå koketterer du 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 46 poeng. Ok citoyen, vi vet hvordan man lager god kaffe og har hørt etpar bra band. 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 45- 74 poeng: Du plukker bevisst fra trendene. Dyrker din egen stil, men har et øye for hva som rører seg i samfunnet og på motehimmelen. Jeg skåra med null poeng x2 pga at jeg jogga med discman og fordi jeg ikke kunne nevne norske samtidsforfattere i fleng... Dessuten hadde jeg ikke kule nok solbriller. Høh - Samme her. 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Fikk 37 poeng. Er mao. ikke spesielt kul. Bare helt vanlig. Fint å være vanlig. Huttetu, ville du virkelig vært uvanlig? 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Nei, så teite spørsmål orker ikke jeg å sitte og lese igjennom dagen derpå. Tror neppe jeg ville scoret veldig høyt, for jeg skjønte ca ingenting... Det burde vært et alternativ for "hæ?" på hvert spørsmål. Men jeg orka ikke å lese lenger enn til spørsmål 3 heller da. Det var slapt, Åsemor. 0 Siter
favn Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Takk og lov. Hadde jeg vært kul etter den definisjonen hadde jeg vært på vei ut. Urk Den var meta, hm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.