Gå til innhold

Venter forstatt! (Kina)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper den store telefonen kommer idag....godt å vite at noen i Norge har fått gladmeldingen iallefall.

Begynner å kjenne at nå røyner det på...... det har vært en lang helg!

Gjest kinamamsen
Skrevet

Nå kan det ikke være lenge igjen før du vet hvem ditt andre barn er så holdt ut de siste timene. Det er ulidelig å gå sånn og vente; og så forferdelig spennende !

Tvi-tvi-tvi - håper du får telefonen i dag!

Venteklem fra

carla1365380461
Skrevet

Ville bare si lykke til med den laaaange ventinga - håper du kommer i mål i dag!

Klem

Skrevet

Nå er ikke telefonen langt borte vet du! ;-)

Lykke til - håper idag er dagen! Vi fikk tildeling på en mandag faktisk, veeeeldig fin dag å få telefon på! Hehe..

MVH

Skrevet

jeg krysser fingre for at den store telefonsamtalen kommer til dere idag !XXXX

Skrevet

krysser alt jeg har for gode nyheter til dere i dag !!!!

stor klem fra

Gjest Hunan-mor
Skrevet

Ja, jeg har jo ferskt i minne hvor stressa man kan bli av ventingen.. Ønsker dere lykke til - måtte telefonen ringe i dette øyeblikk!!! Etterpå er det bare deilig...

Skrevet

Ja, jeg har jo ferskt i minne hvor stressa man kan bli av ventingen.. Ønsker dere lykke til - måtte telefonen ringe i dette øyeblikk!!! Etterpå er det bare deilig...

Jeg vet det, og selvfølgelig skal jeg nok klare den siste tiden også, men nå skulle jeg som sagt veldig gjerne vite hvem vi venter så veldig på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...