Gå til innhold

Anbefalte innlegg

skal det bli på vår pode. Men jammen blir lillesøster/bror mye mindre enn vi hadde trodd og kommer noe raskere også. Med termin på nyttårsaften ligger det an til å bli ei veldig spennende romjul:-)

Vi har studert småtten på UL også. Lillegutten vår måtte bli med, men han var langt mer opptatt av et ku-klistremerke bak på den berømmelige stolen som mamma`n lå i, og skjønte nok ikke at det sprellende vesenet på skjermen ganske så snart skal bli et nytt familiemedlem:-)

Graviditeten kom ikke som noe sjokk på oss, siden vi i forkant visste at jeg _kunne_ bli gravid. Men siden vi har vært gjennom en adopsjon så spilte det ingen rolle lenger om jeg ble gravid igjen. Vi visste jo at vi fikk barna våre uansett,og uansett hvor de skulle komme fra så er de like velkomne. Jeg tror ikke så mye på tilfeldigheter når det gjelder ting som dette. Noen har nok lagt alt til rette for oss på beste måte, og vi er bare så utrolig takknemlige. Tenkt vi blir en familie på fire på snaue seks måneder!!!

Vi tok oss god tid før vi fortalte det til noen denne gangen. Erfaring har gjort meg klokere på det området. Tanter og onkler fikk ikke vite noe før etter Ul i uke 10. Men måtte buse ut med det til to venninner her på DOl med en gang, og etter det klarte jeg å roe ned og prøve å ta ting innover meg. Det tok jo sin tid... I slutten av april oppdaget vi grav, i juni skulle vi sende neste sosialrapport. Her skulle nemlig ingen tid gå til spille:-)Vi var heldigvis ikke igang kommet med sosialrapporten, det var like før oppstart at vi oppdaget dette.

Vi har vært veldig innstilt på å få nr 2 så fort som mulig. Når man har opplevd det største som finnes så unner man seg selv å få oppleve dette flere ganger:-)

Vi gleder oss også stort med alle dere som har fått gode nyheter de siste dagene. Måtte det rase inn flere tildelinger de neste dagene!!

En sliten og lykkelig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149880-en-liten-s%C3%B8ster-eller-bror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Kjære Grot :o)

Gratulerer såå masse med den lille i magen :o)). Tenk- nå får du oppleve å få barn på to helt forskjellige, og på hver sin måte fantastiske måter :o).

Lykke til videre i svangerskapet, og hils masse gratulerer til den vordende tobarnsfar og storebror :o)

Stor klem fra

Kjære grot,

Jeg har jo vært så heldig å vite om dette lenge nå, men må jo nesten gratulere deg her inne også, da!

Selv om dere startet på toer'n etter oss, så blir det vanskelig å slå dere denne gang - med tempoet dere setter i! *fniiis* Adopsjonsgraviditeten varer som kjent, en del lenger!

Vi gleder oss masse med dere, men det vet du jo så godt :o)

Hils gutta, så snakkes vi snart!

Klem fra "den ene DOL-venninna" (endelig on line - i nye jobblokaler!),

Gratulerer så inderlig masse med en liten søster eller bror på vei! Som deg tror heller ikke jeg på tilfeldingheter lengre, grot, en blir temmelig ydmyk i møte med livet etterhvert som årene går...

Ønsker dere masse lykke til i tiden fremover, måtte Han som skapte livet holde sin hånd over den lille spiren som vokser i magen din, grot!

masse hilsener fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...