Gjest raisin Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jeg har MSN messenger. Det jeg lurer på er om en som har en AOL adresse kan føres opp i MSN messenger listen min? Hvis noen forstår hva jeg mener.. 0 Siter
Gjest er jeg fjern eller?? Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hva er AOL adresse ??? 0 Siter
Gjest javeldå Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Hva er AOL adresse ??? AOL = American Online. Amerikansk mailadresse. 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 AOL = American Online. Amerikansk mailadresse. Er det ingen som vet om man kan legge inn en AOL adresse i MSN messenger listen? 0 Siter
citoyen Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Nei, MSN Messenger fungerer bare med MSN-kontoer. Men det finnes mange programmer som du kan bruke både til MSN og AIM (som messenger-tjenesten til AOL heter). Trillian og Gaim er to av disse. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Nei, MSN Messenger fungerer bare med MSN-kontoer. Men det finnes mange programmer som du kan bruke både til MSN og AIM (som messenger-tjenesten til AOL heter). Trillian og Gaim er to av disse. Man kan jo bruke windows messenger til MSN, men nå er ikke jeg så flink til data, så nå vet jeg ikke om desse to blir det samme:) 0 Siter
citoyen Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Man kan jo bruke windows messenger til MSN, men nå er ikke jeg så flink til data, så nå vet jeg ikke om desse to blir det samme:) Jada, men spørsmålet var om AIM(AOL). 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Jada, men spørsmålet var om AIM(AOL). Ok, skjønner ikke bæret av hele nettet snart... så da lærte jeg noe nytt idag å 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.