Gå til innhold

MSN messenger og AOL

Anbefalte innlegg

Gjest raisin
Skrevet

Jeg har MSN messenger. Det jeg lurer på er om en som har en AOL adresse kan føres opp i MSN messenger listen min? Hvis noen forstår hva jeg mener..

Fortsetter under...

Gjest er jeg fjern eller??
Skrevet

Hva er AOL adresse ???

Gjest javeldå
Skrevet

Hva er AOL adresse ???

AOL = American Online. Amerikansk mailadresse.

Gjest raisin
Skrevet

AOL = American Online. Amerikansk mailadresse.

Er det ingen som vet om man kan legge inn en AOL adresse i MSN messenger listen?

Skrevet

Nei, MSN Messenger fungerer bare med MSN-kontoer. Men det finnes mange programmer som du kan bruke både til MSN og AIM (som messenger-tjenesten til AOL heter). Trillian og Gaim er to av disse.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Nei, MSN Messenger fungerer bare med MSN-kontoer. Men det finnes mange programmer som du kan bruke både til MSN og AIM (som messenger-tjenesten til AOL heter). Trillian og Gaim er to av disse.

Man kan jo bruke windows messenger til MSN, men nå er ikke jeg så flink til data, så nå vet jeg ikke om desse to blir det samme:)

Annonse

Skrevet

Man kan jo bruke windows messenger til MSN, men nå er ikke jeg så flink til data, så nå vet jeg ikke om desse to blir det samme:)

Jada, men spørsmålet var om AIM(AOL).

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Jada, men spørsmålet var om AIM(AOL).

Ok, skjønner ikke bæret av hele nettet snart... så da lærte jeg noe nytt idag å:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...