Gå til innhold

LID Kina - siste tildelinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit. :o)

Jeg har lest på APC lista om tildeling til noen som var registrert 21. november. Ryktene sier at det vil komme tildelinger snart for de som har LID tom. 22.12. Rykter er en ting og fakta kan være noe helt annet. Den som lever får se. :o)

Når er dere registrert da? Vi har (forhåpentligvis) registreringsdato i slutten av februar, så det begynner å nærme seg. Bruker forresten InorAdopt.

Hilsen

Hei og velkommen hit. :o)

Jeg har lest på APC lista om tildeling til noen som var registrert 21. november. Ryktene sier at det vil komme tildelinger snart for de som har LID tom. 22.12. Rykter er en ting og fakta kan være noe helt annet. Den som lever får se. :o)

Når er dere registrert da? Vi har (forhåpentligvis) registreringsdato i slutten av februar, så det begynner å nærme seg. Bruker forresten InorAdopt.

Hilsen

Takk for hyggelig svar.

Vi har LID helt i begynnelsen av April. Bruker Adposjonsforum. Dette er vår første adposjon, så det hele er en ny erfaring. Vi har en stund trodd vi skulle reise etter jul neste år, men nå ser det ut som det kanskje er før....

Finner mye bra informasjon her!

Ellers har vi enda ikke forstått forskjell på LID og DTC, så vi er skikkelig ferskinger....

vennlig hilsen

Takk for hyggelig svar.

Vi har LID helt i begynnelsen av April. Bruker Adposjonsforum. Dette er vår første adposjon, så det hele er en ny erfaring. Vi har en stund trodd vi skulle reise etter jul neste år, men nå ser det ut som det kanskje er før....

Finner mye bra informasjon her!

Ellers har vi enda ikke forstått forskjell på LID og DTC, så vi er skikkelig ferskinger....

vennlig hilsen

LID = Log In Date, dvs når dere er registrert hos CCAA.

DTC = Dossier to China, dvs når papirene er sendt til CCAA

LID = Log In Date, dvs når dere er registrert hos CCAA.

DTC = Dossier to China, dvs når papirene er sendt til CCAA

Tusen Takk!

Det virituelle rom har sine store fordeler.

Tildelinger Desember...ja, holder de denne farten så ser det ut til at vi så vidt runder sommeren.....

sommerkveldshilsen...

Annonse

På APC-lista er det noen med LID 17.12.03 som har fått tildeling. Var akkurat inne og kikka. Det blir spennende å følge utviklinga nå, gitt.

Jeg utnytter igjen kompetansen her....:-))

Hvor finner jeg den APC listen flere referer til? Er det som yahoo gruppene hvor man må registere seg?

Sommerkveldhilsen...

Jeg utnytter igjen kompetansen her....:-))

Hvor finner jeg den APC listen flere referer til? Er det som yahoo gruppene hvor man må registere seg?

Sommerkveldhilsen...

APC er en liste for alle som skal eller har adoptert fra Kina http://groups.yahoo.com/group/a-parents-china/?yguid=90216462

I tillegg finnes det egne grupper for hver måned med LID / DTC.

http://www.chinaconnectiononline.com/DTCsites.htm

Nå er det ikke bare rykter. Nå har det begynt å komme desembertildelinger i USA.Dette er jammen helt utrolig! Det skal litt til for å følge med i svingene. :o)

MVH

...venter fortsatt på tildeling med LID 28.10, men det gjelder visst både IA og VB! Håper det skjer i dag!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...