serendipity Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 hun kommer til å velge han Luiciano eller hva det var! Nei det gjør hun ikke, hun velger Sharif (han som jeg var overbevist om at var homo) Snakk om dårlig "Gaydar" ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 hun kommer til å velge han Luiciano eller hva det var! Hvilket da betyr at hun tapte :-( 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Nei det gjør hun ikke, hun velger Sharif (han som jeg var overbevist om at var homo) Snakk om dårlig "Gaydar" ;-) Fant ikke den siden der alt dette står, men mange andre der de bare er episoder:( Hadde vel valgt ham jeg og, men da kun pga utseende (kjenner jo ham ikke;)) MEN min gaydar er på bånn... 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Når og hvor går det? TVNorge på Mandager kl. 20.30 0 Siter
serendipity Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Skrevet 15. juni 2004 Fant ikke den siden der alt dette står, men mange andre der de bare er episoder:( Hadde vel valgt ham jeg og, men da kun pga utseende (kjenner jo ham ikke;)) MEN min gaydar er på bånn... He he... Jeg syntes Eddi var lekker, emn han var jo også gay, men han trakk seg i 2 eller 3 episode. Det var visst også noe om en scene hvor de tok boblebad og Eddi strippet til bare trusen, og etter "showet" ville ikke Luciano gå opp av boblebadet (merkelig nok ;-) He he..Leste bare kjapt igjennom så det er mulig jeg misforstod litt, men det var noe om stripping, Eddi, Luciano og boblebad... 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Det er KUN 5 som IKKKE er homser. 9 av dem ER homser. Homser; Alex, Banks, Bradley, Chad, Chris, Eddi, Lee, Luciano, Sharif (Han var jeg HEeeeeelt overbevist om at var homse) Hetro: Bill, Gust, John, Louis og Ryan ( som jeg også var heeelt overbevist om at var hetro) Brad da? 0 Siter
serendipity Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Brad da? Skeiv! (Bradley = Brad) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.