Gå til innhold

Streit eller Skeiv?

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

hun kommer til å velge han Luiciano eller hva det var!

Nei det gjør hun ikke, hun velger Sharif (han som jeg var overbevist om at var homo) Snakk om dårlig "Gaydar" ;-)

serendipity
Skrevet

hun kommer til å velge han Luiciano eller hva det var!

Hvilket da betyr at hun tapte :-(

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Nei det gjør hun ikke, hun velger Sharif (han som jeg var overbevist om at var homo) Snakk om dårlig "Gaydar" ;-)

Fant ikke den siden der alt dette står, men mange andre der de bare er episoder:(

Hadde vel valgt ham jeg og, men da kun pga utseende (kjenner jo ham ikke;))

MEN min gaydar er på bånn...

serendipity
Skrevet

Når og hvor går det?

TVNorge på Mandager kl. 20.30

serendipity
Skrevet

Fant ikke den siden der alt dette står, men mange andre der de bare er episoder:(

Hadde vel valgt ham jeg og, men da kun pga utseende (kjenner jo ham ikke;))

MEN min gaydar er på bånn...

He he... Jeg syntes Eddi var lekker, emn han var jo også gay, men han trakk seg i 2 eller 3 episode. Det var visst også noe om en scene hvor de tok boblebad og Eddi strippet til bare trusen, og etter "showet" ville ikke Luciano gå opp av boblebadet (merkelig nok ;-) He he..Leste bare kjapt igjennom så det er mulig jeg misforstod litt, men det var noe om stripping, Eddi, Luciano og boblebad...

Gjest god sommer
Skrevet

Det er KUN 5 som IKKKE er homser. 9 av dem ER homser.

Homser;

Alex, Banks, Bradley, Chad, Chris, Eddi, Lee, Luciano, Sharif (Han var jeg HEeeeeelt overbevist om at var homse)

Hetro:

Bill, Gust, John, Louis og Ryan ( som jeg også var heeelt overbevist om at var hetro)

Brad da?

serendipity
Skrevet

Brad da?

Skeiv! (Bradley = Brad)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...