Gå til innhold

Er så utålmodig..venter på TELEFONEN!

Anbefalte innlegg

Nå tror jeg snart jeg går i frø, og da er det dere dolere som blir utsatt for min utålmodighet....hvorfor får vi ikke vite hvem vi venter på?? Synes nesten det er urettferdig at de i USA får tildelinger med LID desember når vi ikke en gang har fått for oktober!

Nå orker jeg snart ikke mere uvisshet.

Beklager sutringen min, vet at det er glemt når telefonen endelig kommer, men nå har jeg det ikke godt.

Takk for at dere finnes der ute!

Fortsetter under...

Jeg er like utålmodig som deg!! Nå må det nå begynne å skje noe. Du har ikke snakket med VB da????

Vi bruker Inor, og jeg har ikke snakket med dem i dag, vil liksom ikke ta bort håpet om tildeling i dag...lever heller i uvissheten!

Vi får vente sammen!

Annonse

Vi bruker Inor, og jeg har ikke snakket med dem i dag, vil liksom ikke ta bort håpet om tildeling i dag...lever heller i uvissheten!

Vi får vente sammen!

Så da er det bare Adopsjonsforum som har fått sine tildelinger foreløpig! Trodde det var bare VB som var treg. Jaja, får prøve å konsentrere meg om å jobbe litt. Kanskje jeg faktisk klarer å få gjort noe annet enn å vente idag.

Hørte vi telefonen ringe hos deg???

Kan ikke si annet enn: LYKKE TIL!!

- skjønner ikke helt hvorfor det må være SÅ hemmelighetsfullt!! Kan ikke se noen andre land der foreningene gjør dette til en så "mystisk" sak...

du hørte ikke telefonen hos meg dessverre, her er det helt stille, annet enn meldinger som tikker inn, fra andre i samme situasjon....

Takk for at dere tenker på oss.

Så da er det bare Adopsjonsforum som har fått sine tildelinger foreløpig! Trodde det var bare VB som var treg. Jaja, får prøve å konsentrere meg om å jobbe litt. Kanskje jeg faktisk klarer å få gjort noe annet enn å vente idag.

Det gjør ikke jeg...sitter nesten bare å stirrer på mobiltelefonen! Men det hjelper ikke....

Det gjør ikke jeg...sitter nesten bare å stirrer på mobiltelefonen! Men det hjelper ikke....

Fatt mot!!! Tenkte egentlig jeg skulle komme med noen trøstens ord, men finner dem ikke. I den tiden jeg har fulgt med så har det hendt at alle foreningene har fått tildelinger samme dag og det har hendt at VB og IA har fått tildelinger opptil 5 virkedager senere.

Hold ut - telefonen vil ringe. Men kjenner godt til den forferdelig rastløse og kriblende følelsen dere kanskje har akkurat nå :-))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...