Blåspurv Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Regner med det er noen her som har Nokia 3200? Jeg lurer på å kjøpe den, så nå lurer jeg på om dere er fornøyd med denne? Hva er eventuelt negativt? 0 Siter
modesty Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Jeg er veldig fornøyd med den, men jeg syns den er litt komplisert når jeg skal skrive meldinger. På tidligere nokia-telefoner kunne man fjerne all teksten ved å trykke på C(?!?)-knappen, men her må man inn på menyen å fjerne teksten..dessuten tar det litt lenger tid å skrive fordi knappene er litt annerledes enn tidligere telefoner jeg er vant med. Men det blir vel bedre etterhvert. Ellers er det en bra telefon, syns jeg da. Kjekt med radio og kamera, dessuten er det litt moro at man kan lage deksler selv. 0 Siter
Blåspurv Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Jeg er veldig fornøyd med den, men jeg syns den er litt komplisert når jeg skal skrive meldinger. På tidligere nokia-telefoner kunne man fjerne all teksten ved å trykke på C(?!?)-knappen, men her må man inn på menyen å fjerne teksten..dessuten tar det litt lenger tid å skrive fordi knappene er litt annerledes enn tidligere telefoner jeg er vant med. Men det blir vel bedre etterhvert. Ellers er det en bra telefon, syns jeg da. Kjekt med radio og kamera, dessuten er det litt moro at man kan lage deksler selv. Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.