Flyberta Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Jeg har et vindu i stua mi som jeg gjerne vil skjerme for innsyn, uten at jeg mister utsikt eller lys. Fins det noen type "film" man kan legge på vinduet - eller noe annet smart? Og hvor kan man evt. få tak i det? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 I sånne kataloger som du får i posten... Postordre katalogene, de er det eneste... ellers så har de vel sånn "film" på malerbutikker og der man kjøper tapet og liknende 0 Siter
fresja Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Se denne tråden: http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2100146 0 Siter
Gjest Finn P. Enga Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Gå til bilrekvisitaforretning og kjøp film som legges på innsiden av bilglass. Mulig du må ha flere ruller siden du skal ha det på vindu i huset ditt. 0 Siter
Flyberta Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Skrevet 16. juni 2004 Gå til bilrekvisitaforretning og kjøp film som legges på innsiden av bilglass. Mulig du må ha flere ruller siden du skal ha det på vindu i huset ditt. Takker & neier for alle;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.