Gå til innhold

Beste selvbruningskrem?

Anbefalte innlegg

Gjest puttipluttipott
Skrevet

Hei dere,

Lurer påhvilken krem/spray/lotion du synes er best som selvbruning for kropp (og ansikt)?

Skal kjøpe ogtrenger tips....

:-)

Skrevet

Jeg syns fake bake fra body shop er bra. Bare husk å skrubbe huden godt først, og bruk god tid når du smører deg inn.

Og det er ikke bare for moro at det står at du skal vaske hendene etterpå. hi hi- du skulle sett mine hender....

Gjest javeldå
Skrevet

Jeg syns fake bake fra body shop er bra. Bare husk å skrubbe huden godt først, og bruk god tid når du smører deg inn.

Og det er ikke bare for moro at det står at du skal vaske hendene etterpå. hi hi- du skulle sett mine hender....

Apropos vaske hendene: En venninne av meg satt på flyet da hun følte trang til håndkremen som lå i veska på gulvet mellom beina.Stakk hendene nedi og rota etter kremen, fant den (trodde hun) og smurte seg godt inn. Overflødig krem klinte hun i fjeset, rundt munnen. For sent merket hun at det var selvbruningskremen som hadde havnet i veska. Det tok noen dager, ja ;-)

Skrevet

Apropos vaske hendene: En venninne av meg satt på flyet da hun følte trang til håndkremen som lå i veska på gulvet mellom beina.Stakk hendene nedi og rota etter kremen, fant den (trodde hun) og smurte seg godt inn. Overflødig krem klinte hun i fjeset, rundt munnen. For sent merket hun at det var selvbruningskremen som hadde havnet i veska. Det tok noen dager, ja ;-)

c",)

Men smitter fargen av på klær? Om jeg blir veldig solbrun, så blir hvitt undertøy og t-skjorter brunlig i kantene av fargen. Hvordan er det med selvbruningskrem?

Gjest malun
Skrevet

Det var en stor test på det i Dagbladet, hvor Lancôme sin kom absolutt best ut.

Fake It fra Body Shop kom også greit ut.

Skrevet

LOL!!!!

Skrevet

c",)

Men smitter fargen av på klær? Om jeg blir veldig solbrun, så blir hvitt undertøy og t-skjorter brunlig i kantene av fargen. Hvordan er det med selvbruningskrem?

Det er stor sannsynlighet for "fargeavsmitting" de første timene etter at du har smurt på krem, men senere vlir det ikke noe verre enn hud som er farget på annen måte. De døde hudcellene ytterst har blitt farget av kremen, og når de faller av så kan de altså sette av noe farge.

serendipity
Skrevet

Fake Bake er IKKE fra Body Shop, den de har heter Fake It. Men Fake Bake er et eget merke og den Absolutt beste!!

serendipity
Skrevet

Fake BAke er den beste! Uten tvil... Bestilles bl. a. på http://www.lookfantastic.com

Dette er ikek den samme som Fake IT fra Body Shop.

Jeg har også brukt Dior sin litt og den gir en fin farge, er lett å smøre på osv. , men man må nok smøre hver dag i et par tre dager.

Gjest millit
Skrevet

Fake BAke er den beste! Uten tvil... Bestilles bl. a. på http://www.lookfantastic.com

Dette er ikek den samme som Fake IT fra Body Shop.

Jeg har også brukt Dior sin litt og den gir en fin farge, er lett å smøre på osv. , men man må nok smøre hver dag i et par tre dager.

Går det an for normenn å bestille på denne siden? Har hært at det koster en formue i frakt...eller?

I motsetning til strawberrynet.com som sender gratis og er like billige..

Men takk for tips...

serendipity
Skrevet

Går det an for normenn å bestille på denne siden? Har hært at det koster en formue i frakt...eller?

I motsetning til strawberrynet.com som sender gratis og er like billige..

Men takk for tips...

Prisen er så lave at det uansett blir billigere. Jeg bestiller ALT av hårprodukter der inne, og sparer ca. 70 kroner pr. ting (og med 3 ting samtidig blir det 210 kroner) og da er porto medregent.

Gjest millit
Skrevet

Prisen er så lave at det uansett blir billigere. Jeg bestiller ALT av hårprodukter der inne, og sparer ca. 70 kroner pr. ting (og med 3 ting samtidig blir det 210 kroner) og da er porto medregent.

Takk for svar. Hvor lang tid tar det før du har tingene dine?

serendipity
Skrevet

Takk for svar. Hvor lang tid tar det før du har tingene dine?

2- 3 dager :-)

Skrevet

Fake Bake er IKKE fra Body Shop, den de har heter Fake It. Men Fake Bake er et eget merke og den Absolutt beste!!

jaja. rota litt med navna da. samma det. jeg kjøpte i allefall den på bodyshop og veldig fornøyd med den!

Skrevet

*flire*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...