Gå til innhold

Blitt thai-mamma !!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sawassdee

5

• muangthai

4

• AAA

2

• Perle & Bruse

1

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Hurra og gratulerer masse! Hvor lenge er det vanlig dere må vente før henting? Håper uansett det går superfort!

Først må jeg si tusen tusen takk for flotte gratulasjoner !!

Ventetiden vi ble forespeilet av Verdens Barn på mandag var 6 - 8 mnd. Håper selvsagt på 6 mnd.......så det er en lang ventetid ja........mens vi lengter......

Annonse

GRATULERER! Kjenner igjen magefølelsen fra 4.mars. La oss håpe vi snart kan reise! Vi ventet 7 mnd på tildeling.

Takk for gratulasjonene. De varmer.....

Gratulerer til dere også, om jeg ikke har gjort det tidligere. Ventetiden kan virkelig variere ! Håper dere får mindre ventetid nå da til hentereisen....... Lykke til og jeg skal følge med dere her inne......

Gratulerer! Vi fikk også telefonen vår igår. Fikk en nydelig thai gutt på 5 mnd. Ventet 4 mnd på tildeling, som dere. Hadde ikke drømt om at det skulle gå så fort!! Er bare helt oppe i skyene. Vi skal vel reise ned sammen, da? Klarer knapt å vente!!!

Takk for gratulasjonene og gratulerer så mye selv. Er det ikke herlig ? Og så liten gutt da......5 mnd......fantastisk !

Hadde vært gøy å reise sammen med flere ja. Håper det vil skje.......

Om du har lyst på kontakt så skriv inn din mailadresse og jeg skriver til deg.

Gratulerer med prinsessa!

Nå får vi håpe på at Thailand kjapper seg med hentereisedato slik at vi får hentet barna våre.

hilsen enn annen ventende thaimamma:-)

Takker såååå my for gratulasjonene. Blir en spennende tid fremover. Hvor lenge har dere ventet nå ???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...