Gå til innhold

Skandiabanken og billån?

Anbefalte innlegg

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg har SÅ lyst på ny bil, for den jeg har er blitt 12 år gammel og begynner å ruste en del i hjulbuer og skjøter.

Jeg bruker Fokus bank til vanlig, men vurderer å gå over til Skandiabanken for å evt. få billigere billån.

Er det noen som har erfaring med Skandiabanken? Positive eller negative? få høre! :o)

Ang. rust på bilen min, så vurderer jeg å få gjort ei sandblåsning og hellakkering for å få den til å se litt representabel ut igjen... er dette veldig dyrt, og vil det lønne seg i forhold til å få dårlig pris igjen for bilen, med tanke på når jeg tar opp lån til ny bil?

Skrevet

Jeg har ikke lån i Skandiabanken, men bruker den til vanlig som lønnskonto osv.

De har ikke gebyrer og tror de er gunstige på lån. Minuset er at de ikke har filial og at nettbanken dems er blitt litt kronglete. (Man får passord på sms og må logge inn gjennom flere vinduer før man så må lukke nettlseren og starte på nytt.)

Er fornøyd jeg ihvertfall. Sparer en del kroner i året på å bruke dem.

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt Skandiabanken nå i 2 år, og er KJEMPEFORNØYD!

Nettbanken er ikke kronglete i det hele tatt!

mvh

Gjest thetraveller
Skrevet

Hei!

Jeg har brukt Skandiabanken nå i 2 år, og er KJEMPEFORNØYD!

Nettbanken er ikke kronglete i det hele tatt!

mvh

Hmm... jeg forsøkte å registrere meg i går, men noe gikk galt to ganger med registreringen. Får prøve på nytt nå da, og se om det går nå som jeg faktisk har 15000 å sette over.

Jeg kunne også tenkt meg å spare noen kroner i diverse gebyrer og sånn... og evt ha den gamle kontoen i reserve siden kontonummeret er så innøvd at det går helt automatisk...

Skrevet

De har ikke gebyrer og tror de er gunstige på lån. Minuset er at de ikke har filial og at nettbanken dems er blitt litt kronglete. (Man får passord på sms og må logge inn gjennom flere vinduer før man så må lukke nettlseren og starte på nytt.)

Passord på sms er jo bare en gang i året. Ikke så veldig tungvint det.

Jeg er kjempefornøyd med skandiabanken. Har brukt den i flere år.

Skrevet

Passord på sms er jo bare en gang i året. Ikke så veldig tungvint det.

Jeg er kjempefornøyd med skandiabanken. Har brukt den i flere år.

Jeg har prøvd å få det en gang i året, men får beskjed om at det ikke gjelder lengre. Så jeg bestiller nye passord hver gang. Ligger mange gamle sertifikater inne på maskina, kan hende det er det som er problemet.

Uting at man først må logge inn en gang og så lukke alle vinduer for å så logge inn en gang til. Er ikke noe gøy å logge inn der! hehe :P

Skrevet

Jeg har prøvd å få det en gang i året, men får beskjed om at det ikke gjelder lengre. Så jeg bestiller nye passord hver gang. Ligger mange gamle sertifikater inne på maskina, kan hende det er det som er problemet.

Uting at man først må logge inn en gang og så lukke alle vinduer for å så logge inn en gang til. Er ikke noe gøy å logge inn der! hehe :P

Du har noe alvorlig galt på maskinen din.

Vurdert å reinstallere? :-)

Dersom man ser bort fra at opera ikke fungerer med første side, men heller bruker en link fra favoritter eller whatever rett inn, så gjør opera det stort sett automatisk å logge inn, og det er enklere å måtte restarte browser, når en har en som automatisk kan starte på siden den sist hadde oppe.

Skrevet

Det er sikkert fordi de gamle sertifikatene ligger der. Slett dem og prøv på nytt. Jeg lastet ned for ett år senest i går.

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg skal prøve å ringe dem i morgen, for jeg får bare feilmelding når jeg prøver å registrere meg. Gang på gang.

Ser ganske så kurant ut, så jeg tror jeg må få laget en konto der... :o)

Skrevet

Jeg har litt trøbbel med skandiabanken, fordi jeg har skifta pc, og trenger nytt passord for å logge meg inn, og har skifta adresse og mobilnummer, slik at de ikke har riktig sted å sende meg passordet, og for å endre det må man være logget inn. Osv. De som tar telefonen kan ikke GJØRE noen bankting, de er bare telefonmennesker, og kunne ikke hjelpe meg da jeg ringte og kom gjennom etter noen timer.

Men ellers er Skandia ok, til helt streite operasjoner.

Skrevet

Jeg har litt trøbbel med skandiabanken, fordi jeg har skifta pc, og trenger nytt passord for å logge meg inn, og har skifta adresse og mobilnummer, slik at de ikke har riktig sted å sende meg passordet, og for å endre det må man være logget inn. Osv. De som tar telefonen kan ikke GJØRE noen bankting, de er bare telefonmennesker, og kunne ikke hjelpe meg da jeg ringte og kom gjennom etter noen timer.

Men ellers er Skandia ok, til helt streite operasjoner.

Jeg har skrevet mail når jeg har hatt problemer, og de har vært hjelpsomme og hyggelige. Prøv det.

Skrevet

Det er sikkert fordi de gamle sertifikatene ligger der. Slett dem og prøv på nytt. Jeg lastet ned for ett år senest i går.

Nå har jeg fått slettet gamle sertifikater, så nå går det så meget bedre.

Gjør du det hver gang?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...