Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som syns den siden er blitt håpløs?

Blir mye frem og tilbake når man skal legge til nye yrker og arbeidsområder. Prøver man å gå tilbake i nettleseren så blir det *error*. Weben er heller ikke nattåpen! Tror ikke aetat har skjønt kundene sine...

Fortsetter under...

Gjest thetraveller
Skrevet

Det der irriterer meg og... jeg pleier ikke å legge inn jobbønsker, men registrerer meg hver andre uke for å fortsette å motta overgangsstønad. Selvsagt glemmer jeg å gå innom FØR klokka ti på kvelden, og da blir det ofte avglemt flere dager på rad. Synes det skulle vært nattåpent der, som alle andre steder!

:o)

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Syntes det er bare kluss, også er den stengt om natten:(

Det jeg gjør er at jeg bare finner flyke og sted, også bare klikker jeg søk... og da kommer alle jobbene på det stedet...

Litt dumt om du vil søke på yrker da men det er lettere syntes jeg... og du må ikke bruke tilbake knappen, men den linken på siden...

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Syntes det er bare kluss, også er den stengt om natten:(

Det jeg gjør er at jeg bare finner flyke og sted, også bare klikker jeg søk... og da kommer alle jobbene på det stedet...

Litt dumt om du vil søke på yrker da men det er lettere syntes jeg... og du må ikke bruke tilbake knappen, men den linken på siden...

Det skulle selvfølgelig være FYLKE:)

monique1365380367
Skrevet

Helt enig!

De nye sidene er vansklige å ha med og gjør!

Skrevet

Det der irriterer meg og... jeg pleier ikke å legge inn jobbønsker, men registrerer meg hver andre uke for å fortsette å motta overgangsstønad. Selvsagt glemmer jeg å gå innom FØR klokka ti på kvelden, og da blir det ofte avglemt flere dager på rad. Synes det skulle vært nattåpent der, som alle andre steder!

:o)

Jah, skjønner ikke hvorfor de ikke kan ha nattåpent. Er det moralisme eller er det noen praktisk grunn, tro?

Jeg har flere ganger lagt inn de yrkene jeg vil søke på og når jeg har valgt stedsnavn osv så blir det bare feil når jeg trykker på søk. Blir bare sur av å bruke siden.:/

Annonse

Skrevet

Ja, den er tragisk.

Men jeg får ikke error når jeg beveger meg frem og tilbake ..

Skrevet

Jah, skjønner ikke hvorfor de ikke kan ha nattåpent. Er det moralisme eller er det noen praktisk grunn, tro?

Jeg har flere ganger lagt inn de yrkene jeg vil søke på og når jeg har valgt stedsnavn osv så blir det bare feil når jeg trykker på søk. Blir bare sur av å bruke siden.:/

Fordi de har en dårlig backupløsning vil jeg tro.

Så de stenger mens de tar backup av alt.

Skrevet

De er helt håpløse de nye sidene.

Jeg har klaget til aetat og sagt hva jeg mente...men hjelper det...neppe...

De må iallefall få seg bedre backup-løsning, så de kan ha døgnåpent.

Gjest millit
Skrevet

Fullstendig talentløs side. Jeg blir sprø.Tar jo en hersens evighet nå!

Skrevet

håpløs og ikke oppdatert på diverse lover og regler

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...