Gå til innhold

hvilke land har dere adoptert fra?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig på adopsjon

Bare lurer på hvor mange ulike land dere man kan adoptere fra?

hvor har dere adoptert eller fra hvor venter dere tildeling?

Jeg har ikke adoptert selv men er veldig nysgjerrig på emnet. Håper jeg ikke plager vettet av dere med de nysgjerrige spørsmålene mine

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150136-hvilke-land-har-dere-adoptert-fra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann :-)

Var det planlagt fra deres side at dere ville ha barn fra to forskjellige land? eller ble det sånn etter omstendighetene?

Nei, men det var slutt på adopsjoner fra Vietnam da vi skulle i gang med nestemann.

Gutten vår er fra Nord Vietnam på grensen til Sør Kina og jenta våre er fra Sør Kina ved grensen til Nord Vietnam. Ganske fantastisk, ikke sant.

De ligner på hverandre og er utrolig glad ihverandre og vi er de heldigste foreldre i hele verden Uproblematisk med to land så langt. (nesten 3 og 7 år gamle)

Annonse

Vi har verdens flotteste jente fra Kina (ja, det er heeelt sant!). Vi hentet henne i august/september 2002.

I neste uke setter søknaden vår - om barn nr. 2 - kursen for Kina. Vi gleder oss stort til å skulle reise tilbake til Midtens Rike.

fra

ja jeg får bare ønske dere lykke til med nummer to. Var Kina førstevalget deres?

Brasil her, har papirene våre der nå, håper å kunne reise i løpet av neste år (o:

Bare lurer på: vet dere noe om hva slags etnisk opprinnelse barnet har når dere adopterer fra Brasil? Ikke for at det er viktig men er bare nysgjerrig

ja jeg får bare ønske dere lykke til med nummer to. Var Kina førstevalget deres?

Ja, Kina var vårt første valg - og definitivt et lykkelig valg for oss. LilleLan passer perfekt inn i familien vår - og det er jeg overbevist om at neste barn også vil gjøre :o)

fra

Annonse

Brasilmamma..

Bare lurer på: vet dere noe om hva slags etnisk opprinnelse barnet har når dere adopterer fra Brasil? Ikke for at det er viktig men er bare nysgjerrig

Det er hele spekteret; indianeraner, afrikansk, europeisk. Tror de fleste som blir adoptert bort har afrikanske aner i seg. Nydelige barn!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...