Gå til innhold

Intervju! :-o

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Dæng! Jeg har glemt at jeg at jeg skulle gjøre et intervju rett etter jobb i dag (for nettavisen vår)

Jeg er tomhodet og prøver å rable ned noen spørsmål her.. Får ikke til noe særlig med shwung over..

Noen som har ideer til noe jeg kan spørre om som man kan drøse litt over..?

Plateaktuell rockeartist, over en øl eller tre..

Tips mottas med takk!

skorpionfisken
Skrevet

Du har rette blekka til å stille de spørsmålene de aldri får, men som alle vi andre får til stadighet.

Har du sovet godt i natt? Hva skal du ha til middag i dag? Hva synes du om det og det tv-programmet. Hvem av det motsatte kjønn er penest (hvis vedkommende er hetro). Hva gjør du når du vil slanke deg/holde vekta. Hvilken farge ville du helst ha på huset ditt? Skal vi danse?

Eller som et jobbintervju. Hvorfor skal folk kjøpe akkurat din plate. Hva er de positive og negative sidene dine? Hvordan er arbedismønsteret ditt?

laguna1365380434
Skrevet

Du har rette blekka til å stille de spørsmålene de aldri får, men som alle vi andre får til stadighet.

Har du sovet godt i natt? Hva skal du ha til middag i dag? Hva synes du om det og det tv-programmet. Hvem av det motsatte kjønn er penest (hvis vedkommende er hetro). Hva gjør du når du vil slanke deg/holde vekta. Hvilken farge ville du helst ha på huset ditt? Skal vi danse?

Eller som et jobbintervju. Hvorfor skal folk kjøpe akkurat din plate. Hva er de positive og negative sidene dine? Hvordan er arbedismønsteret ditt?

Takk!:-) Der var det mye man kan drøse om..!

Jeg har kommet til.."hvorfor bør folk kjøpe plata", men det ALENE er jo ikke så mye å drikke øl over..;)

Tusen takk!

Skrevet

Takk!:-) Der var det mye man kan drøse om..!

Jeg har kommet til.."hvorfor bør folk kjøpe plata", men det ALENE er jo ikke så mye å drikke øl over..;)

Tusen takk!

Du kan jo spørre om hvilke artister han liker. Hvilken person, borsett fra deg han kunne tenke seg å ta en øl med.Og hvorfor.

Hvorfor ble det rock?

Hvilke planer har han videre?

Hvilke forhåpninger har han for platen?

Hvorfor skal vi kjøpe hans plate?

Har han møtt noen andre rockeartister?

Hva ville han ha drevet med, hvis han ikke var rockeartist?

Fotball- EM? ( Eller.......?) :)

Skrevet

Da min bror ga ut en CD forleden, fikk han følgende spørsmål fra en journalist: Er tekstene dine et speilbilde av ditt eget eksteskap (husker det ikke ordrett, men det var noe i den dur)?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...