Gå til innhold

Kjære røyker

Gjest røykfri siden januar, SLITER

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Ja, det skremmer meg. Ville ikke kjøpt røyk med det bildet på!

Skrevet

Det hjelper ikke uansett hvor mange advarsler det er eller hvor dyrt det er når motivasjonen forsvinner ut av vinduet hver gang man prøver.

Skrevet

Nei, det skremmer meg ikke. Dette er i utlandet, men hvem i norge hadde latt tennene og tannkjøttet forfalle slik, uten å ha reagert leeeenge før.

Skjønner ikke vitsen jeg, uansett hva de finner på, så må folk bestemme seg for å slutte selv.

Fint med etuier til sigarettpakkene :-)

Gjest midia
Skrevet

Barna reagerer på det som står på røyk eska feks Røyk dreper med den svære skrifta på.

Prøver derfor å gjemme røyk eska mi så han ikke ser den.

Tror ikke sånne bilder skremmer mer enn det som allerede står på røykpakka.

Jeg slutter ikke å røyke..

er for provosert til det nå.

Skrevet

Barna reagerer på det som står på røyk eska feks Røyk dreper med den svære skrifta på.

Prøver derfor å gjemme røyk eska mi så han ikke ser den.

Tror ikke sånne bilder skremmer mer enn det som allerede står på røykpakka.

Jeg slutter ikke å røyke..

er for provosert til det nå.

*he he* Jeg må alltid smile litt av dem som er for provosert til å slutte å røyke! :-) Hvem tror du at du "straffer" med det, da?

Gjest Rusle
Skrevet

Nå har jeg sett mang en røyker smile, men aldri med et slikt glis. Skal det drives kampanjer, så må de da i det minste være ærlige.

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Nei, fordi tennene mine allerede er ødelagt av tannlegen jeg fikk streng med, han har pussa og slipt bor emaljen på tennene sånn at de trekker til seg absolutt alt...

Så om jeg skulle holde meg borte fra alt som gjør tennene stygge, kan jeg bare drikke vann! ikke spise o.l da dette skader tennene....

Ikke kan jeg bleke de, eneste mulighet for meg... og sånn har det vært siden jeg var 16, er å sette falsetter for å få et noe lunde normalt smil... og hvem har vel råd til det!

Gjest midia
Skrevet

*he he* Jeg må alltid smile litt av dem som er for provosert til å slutte å røyke! :-) Hvem tror du at du "straffer" med det, da?

Driter i det jeg.

Slutter når jeg bestemmer meg for det selv,nekter å slutte så lenge andre prøver å bestemme.

Må legge til at jeg ikke må ha røyk men kan gått la være en hel dag,tar som regel første røyk i halv ti tida om kvelden å da tar jeg 3-4 røyk før jeg går til sengs.

Kan gjerne slutte men ikke nå i disse strenge tider.

(Vet at det er like farlig å røyke lite som mye)

Skrevet

*smiler* Godt sagt!

Skrevet

Inngår i en lang rekke av idiottiltak mot røyk. Eneste jeg tenker når jeg ser dette bildet, er at jeg burde være litt flinkere med tanntråden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...