Gå til innhold

MØRK RULLEGARDIN!!

Gjest søvnløs i lyse sommernetter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden kan man få kjøpt det i Oslo??

De på Ikea f.eks er altfor lyse... Den vi har er svart, men den holder på langt nær lyset ute godt nok.

Den må være ganske tykk, god kvalitet og holde ute MYE lys.

På forhånd takk til alle som vil være så snille å hjelpe oss med dette... :-)

Gjest LYSTETT rullgardin heter det
Skrevet

møbelbutikker med gardinavdeling

Skrevet

Det er ikke fargen, men lystettheten som er viktig. Vi har en sort rullegardin som slipper igjennom mye lys, og en hvit som er lystett, og som stopper alt lys.

Ikea og andre har lystette rullegardiner (men ikea har også rullegardiner som _ikke_ er lystette, det er ulike typer)

Skrevet

Princess tror jeg kjeden heter? Rullegardinene er ikke pene, men de er lystette. De holder for forholdene her i Tromsø. : )

Gjest m@ma78
Skrevet

Jeg bor ikke i oslo, men har kjøpt slike lystette rullgardiner på BOHUS.

De er kjempebra og holder alt lys ute. De kan tilpasses i den bredden du vil.

Skrevet

Takk så mye for alle tips! Vi får ta en runde etterhvert å kikke etter LYSTETTE rullegardiner :-)

Gjest malun
Skrevet

IKEA har begynt å selge lystette rullgardiner ganske nylig.

De finnes i de fleste farger. Vi kjøpte en mørkeblå, og jeg sov i hvert fall til langt på dag nå, uten å forstyrres av lys.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...