Gjest søvnløs i lyse sommernetter Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hvor i all verden kan man få kjøpt det i Oslo?? De på Ikea f.eks er altfor lyse... Den vi har er svart, men den holder på langt nær lyset ute godt nok. Den må være ganske tykk, god kvalitet og holde ute MYE lys. På forhånd takk til alle som vil være så snille å hjelpe oss med dette... :-) 0 Siter
Gjest LYSTETT rullgardin heter det Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 møbelbutikker med gardinavdeling 0 Siter
Gjest tips Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Det er ikke fargen, men lystettheten som er viktig. Vi har en sort rullegardin som slipper igjennom mye lys, og en hvit som er lystett, og som stopper alt lys. Ikea og andre har lystette rullegardiner (men ikea har også rullegardiner som _ikke_ er lystette, det er ulike typer) 0 Siter
ariadne Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Princess tror jeg kjeden heter? Rullegardinene er ikke pene, men de er lystette. De holder for forholdene her i Tromsø. : ) 0 Siter
Gjest m@ma78 Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Jeg bor ikke i oslo, men har kjøpt slike lystette rullgardiner på BOHUS. De er kjempebra og holder alt lys ute. De kan tilpasses i den bredden du vil. 0 Siter
Gjest søvnløs i lyse sommernetter Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Takk så mye for alle tips! Vi får ta en runde etterhvert å kikke etter LYSTETTE rullegardiner :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 IKEA har begynt å selge lystette rullgardiner ganske nylig. De finnes i de fleste farger. Vi kjøpte en mørkeblå, og jeg sov i hvert fall til langt på dag nå, uten å forstyrres av lys. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.