pipppi Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hei, alle Colombia-venner ! Noen som vet hvordan det gikk med Jorge's planlagte besøk til Norge ??? 0 Siter
Melissa Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Etter som jeg forstår så kommer Jorge med familie til Norge i august :-). Tror folk inne på lp sidene vet mer! Klem fra 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Etter som jeg forstår så kommer Jorge med familie til Norge i august :-). Tror folk inne på lp sidene vet mer! Klem fra hva er lp-sidene? 0 Siter
Gjest Colom Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 hva er lp-sidene? Lp-sidene er en side for søkere til Los Pisningos (privat barnehjem i Colombia). De har en gjestebok der du kan stille spørsmålet ditt. Adressen er: www.zwap.to/valp/ 0 Siter
isv Skrevet 18. juni 2004 Skrevet 18. juni 2004 Hei Har nettopp mailet med yanneth i af Bogota hun sier at de venter på visum 0 Siter
pipppi Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Skrevet 21. juni 2004 Hei Har nettopp mailet med yanneth i af Bogota hun sier at de venter på visum OK, så det er grunnen. Hørte en del om dette, men så ble det så stille..., begynte å lure litt. Får inderlig håpe det lykkes Jorge å få besøkt Norge, hørtes ut som han hadde et oppriktig ønske om det! Gromme gutten!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.